Tid er en underlig størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.597 visninger
21 svar
15 synes godt om
19. december 2022

grinny

Især når tid ikke er årets gang! 

Tid for os er ikke længere årsskiftet, julen eller den næste fødselsdag - for os starter og slutter året nu imellem den 18/12 og den 22/12. 

Efter den 22/12 starter en ny nedtælling, nedtælling til “den tid på året” - den tid som aldrig helt er blevet forstået eller beskrevet. Det er bare “den tid”.

Vi snakker om ham, vi svarer på de samme spørgsmål som vi har gjort alle årene, vi tænder lys og vi mindes. Jeg husker sparkene som præcis samme morgen bare for nu 9 år siden. Jeg husker chokket, jeg husker angsten, jeg husker vreden men sjovt nok… Så husker jeg ikke tiden. Alt gik i stå og der fandtes ikke længere en verden uden for fødegangens vægge. Der fandtes kun os og selv hos os var tiden stille. 

Jeg har ikke skrevet herinde længe, livet går videre og det dejlige hamsterhjul drejer, men ved denne tid vender jeg altid tilbage hertil. Denne side er en del af historien og jeg læser de gamle tråde jeg oprettede og føler trøst i, at så mange mennesker som jeg kun kender som et brugernavn havde mig og min familie med i tankerne - tak

9 år er gået i dag… 9 år! 
To fantastiske børn er kommet til og fylder hverdagen med så mange fantastiske minder, men denne dag og den 22/12 vil altid være dine dage Isaac - forevigt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2022

AnoMor

grinny skriver:

Tid for os er ikke længere årsskiftet, julen eller den næste fødselsdag - for os starter og slutter året nu imellem den 18/12 og den 22/12. 

Efter den 22/12 starter en ny nedtælling, nedtælling til “den tid på året” - den tid som aldrig helt er blevet forstået eller beskrevet. Det er bare “den tid”.

Vi snakker om ham, vi svarer på de samme spørgsmål som vi har gjort alle årene, vi tænder lys og vi mindes. Jeg husker sparkene som præcis samme morgen bare for nu 9 år siden. Jeg husker chokket, jeg husker angsten, jeg husker vreden men sjovt nok… Så husker jeg ikke tiden. Alt gik i stå og der fandtes ikke længere en verden uden for fødegangens vægge. Der fandtes kun os og selv hos os var tiden stille. 

Jeg har ikke skrevet herinde længe, livet går videre og det dejlige hamsterhjul drejer, men ved denne tid vender jeg altid tilbage hertil. Denne side er en del af historien og jeg læser de gamle tråde jeg oprettede og føler trøst i, at så mange mennesker som jeg kun kender som et brugernavn havde mig og min familie med i tankerne - tak

To fantastiske børn er kommet til og fylder hverdagen med så mange fantastiske minder, men denne dag og den 22/12 vil altid være dine dage Isaac - forevigt

Har ikk så meget at sige. Men vil ikk forlade dun tråd uden at efterlade en besked.

Anmeld Citér

19. december 2022

esioul

Husker tydeligt den dag ❤️❤️ kæmpe krammer herfra 

Anmeld Citér

19. december 2022

Meyer

Profilbillede for Meyer

Tænk at der er gået 9 år, stort kram her fra

Anmeld Citér

19. december 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
grinny skriver:

Stort kram til jer

Det er utroligt at 9 år kan gå så stærkt

Anmeld Citér

19. december 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hver gang jeg ser din profil og dine opslag, huske jeg tydeligt hvor helt igennem uretfærdigt det hele var for jer!

Er virklig glad for, at se du stadig er aktiv herinde, og sender dig og dine en kærlig tanke. vh Stine 

Anmeld Citér

19. december 2022

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg husker tydeligt dine smertelige opslag. Så dejligt i er blevet velsignet med 2 krudtugler efterfølgende. Men Isaac vil altid være i jeres hjerter

Anmeld Citér

19. december 2022

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg husker det også  

tanker til jer.

Anmeld Citér

19. december 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
grinny skriver:

Det er en kæmpe sorg som vil følge en resten af ens liv. 
for blot kun 3 måneder og 5 dage siden, hvor jeg kun kunne forstille mig hvor hård det er at miste et barn når jeg læser og høre om nogle der har mistet, og har ondt af dem og føler med dem. 
men desværre oplever jeg nu det på egen krop. Når man ikke kender til det at miste så kan alle mennesker der ikke har mistet. Kun ha med følelse med en. Men aldrig kan forstår en mere end dem der stå i samme båd. At miste et barn er et kæmpe sorg der vil følge en resten af ens liv ligesom sin egen sjæl. Jeg er stadig i den Face hvor hver dag jeg vågner, ikke kan forstår at det er sket og føler at det er helt urealistisk. 
Jeg er så utrolig heldig at have 2 piger i forvejen, som tvinger en tilbage til livet når jeg blot ser dem. For jeg er også deres mor. men hvis vores lille Danny var vores første, så ved jeg ikke hvordan det har endt for mig. 

dejligt at i nu har 2 børn mere efterfølgende. Men i må også ha livet i angst igennem hele graviditet, da du bliv gravid igen. 

undskyld det bliv lidt langt. Kan vi skrives sammen i PB hvis du har lyst.

Anmeld Citér

19. december 2022

Linlin2022

Åh jeg kan godt huske din historie…

Stort kram herfra

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.