Positiv eller ej? ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
3 svar
1 synes godt om
18. december 2022

Nans00

Hej med jer! ��

Jeg ved der er mange af opslag som disse, men nu er jeg simpelthen bare så meget i tvivl selv �� 

Jeg stoppede på P-piller i midt august (har taget dem i over 10 år). Min kæreste og jeg har siden stille og roligt forsøgt at lave en baby �� 

Jeg skulle egentlig først teste d. 21., men kunne bare ikke lade være da jeg var haft menstruationssmerter og lidt ondt i lænden i nogle dage uden mens. Sidste mens første dag var d. 21/11, men min cyklus har ikke været helt præcis siden jeg stoppede på p-pillerne. 

Nu har jeg taget 3 test hvoraf kun en af dem var morgenurin og synes virkelig jeg kan skimte en svag streg. Hvad ser I?�� 

To af dem er almindelige teste fra normal og den hvide stav er en tidlig test fra RFSU ��

Hvad tænker i? ������

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2022

24 år

Profilbillede for 24 år
Nans00 skriver:

Hej med jer! ��

Jeg ved der er mange af opslag som disse, men nu er jeg simpelthen bare så meget i tvivl selv �� 

Jeg stoppede på P-piller i midt august (har taget dem i over 10 år). Min kæreste og jeg har siden stille og roligt forsøgt at lave en baby �� 

Jeg skulle egentlig først teste d. 21., men kunne bare ikke lade være da jeg var haft menstruationssmerter og lidt ondt i lænden i nogle dage uden mens. Sidste mens første dag var d. 21/11, men min cyklus har ikke været helt præcis siden jeg stoppede på p-pillerne. 

Nu har jeg taget 3 test hvoraf kun en af dem var morgenurin og synes virkelig jeg kan skimte en svag streg. Hvad ser I?�� 

To af dem er almindelige teste fra normal og den hvide stav er en tidlig test fra RFSU ��

Hvad tænker i? ������

Du er da gravid, tillykke

Anmeld Citér

18. december 2022

Nans00

24 år skriver:

Du er da gravid, tillykke

Må indrømme at de faktisk også nåede at blive noget tydligere imens jeg skrev opslaget og fik taget billederne. Hvor er det vildt! 
Og tak

Anmeld Citér

18. december 2022

Darling

Positiv, du er gravid bare ikke særlig langt henne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.