Æggeledere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. december 2022

2 gang behandling

Hvad kan lukke æggeledere og har nogen lukkede æggeledere og ved af hvad grund de eller den ene er lukket har umiddelbart læst at klamydia og gonoré kan men har ikke haft nogen af de ting

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg har endometriose. Det har ødelagt min ene æggeleder så meget, at den skulle fjernes og den anden er lukket helt til. Jeg kan derfor ikke bliver naturligt gravid. 

Anmeld Citér

16. december 2022

2 gang behandling

Aalborgtøsen skriver:

Jeg har endometriose. Det har ødelagt min ene æggeleder så meget, at den skulle fjernes og den anden er lukket helt til. Jeg kan derfor ikke bliver naturligt gravid. 

Øv det er jeg ked af og høre hvad er endometriose, hvordan har du opdaget den var ødelagt ig den anden stoppet til

Anmeld Citér

16. december 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Øv det er jeg ked af og høre hvad er endometriose, hvordan har du opdaget den var ødelagt ig den anden stoppet til

Endometriose er en (ofte) smertefuld inflammatorisk og kronisk sygdom, hvor væv der ligner slimhinden i livmoderen også sidder uden for livmoderen. 
Jeg fik det konstateret ifm. fertilitetsbehandling, hvor de kunne se, jeg dannede chokoladecyster, og den ene æggeleder var ødelagt. Under OP af den kunne de konstatere, at der heller ikke var passage i den anden. Så hsu af den var under narkose. 

Anmeld Citér

16. december 2022

2 gang behandling

Aalborgtøsen skriver:

Endometriose er en (ofte) smertefuld inflammatorisk og kronisk sygdom, hvor væv der ligner slimhinden i livmoderen også sidder uden for livmoderen. 
Jeg fik det konstateret ifm. fertilitetsbehandling, hvor de kunne se, jeg dannede chokoladecyster, og den ene æggeleder var ødelagt. Under OP af den kunne de konstatere, at der heller ikke var passage i den anden. Så hsu af den var under narkose. 

Opdagede du ikke selv det da man jo ikke kan have ægløsning eller menstruation uden fungerende æggeleder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.