Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2022

Anonym trådstarter

Hej
Jeg er i tvivl om jeg kan være gravid. 
Jeg havde ægløsning omkring 8. December. Har egentlig haft murren helt fra start, men det gik over i en følelse af vokseværk i underlivet og en stikkende fornemmelse i brysterne. Jeg var meget sikker på jeg var gravid, så jeg en tog en tidlig test (9 dage før jeg sku have mens). Der var en meget svag positiv streg. Dagen efter lidt mere farve, men stadig meget svag. I dag (dagen efter) tog jeg så en igen, men næsten usynlig/ingen streg. Jeg har fortsat meget ondt i brysterne hele dagen og der er stadig 6 dage til jeg skal have mens. Er det en bio, eller kan der stadig være håb, når jeg har testet så tidlig??? 

Nogen der har prøvet det samme og som var gravid alligevel?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Der er altid håb for graviditet, så længe mens udebliver. Ikke kan fortælle dig om du er gravid eller om du har fanget en bio. Det er (desværre) kun tiden der er din ven her

Anmeld Citér

15. december 2022

Anonym

Hvis du stod med en positiv æl test den 8. December så vil jeg sige at det er lidt for tidligt at teste endnu. Æl falder jo op til 48 timer efter positiv test. Giv det 4-5 dage og test igen

Ingen kan fortælle dig om du er gravid udover en test, det kan være en graviditet, men det kan også være mange andre ting. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.