Rejse med baby på 4 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.392 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2022

Anonym trådstarter

Hejsa! Vi skal til florida med vores datter, der på det tidspunkt er 4 måneder. 

Men - hvad er lige smartest ift. klapvogn? Vi har det dem der, hvor man klikker en autostol på. Hun er jo stadig for lille til en klapvogn.. 
Har I anbefalinger?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Vi havde vores babyjogger med, og der kunne vi sætte liften fra barnevognen i, når vi lagde ryglænet helt ned

Anmeld Citér

15. december 2022

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Overvej måske, at det er en mulighed at lade være med at tage noget med, og så bare have baby i vikle/sele mv. I starten føles tanken måske helt skør - men derefter var det faktisk for mig en kæmpe befrielse, at opdage hvor nemt man kan slippe alt udstyr og bare have baby på maven eller hvor der nu ellers lige var plads til en lur … 

God ferie

Anmeld Citér

15. december 2022

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Overvej måske, at det er en mulighed at lade være med at tage noget med, og så bare have baby i vikle/sele mv. I starten føles tanken måske helt skør - men derefter var det faktisk for mig en kæmpe befrielse, at opdage hvor nemt man kan slippe alt udstyr og bare have baby på maven eller hvor der nu ellers lige var plads til en lur … 

God ferie

Hvad med sådan noget som autostol?

Anmeld Citér

15. december 2022

fehår

Jeg ville også overveje vikle/bæresele. Hvis I skal leje bil, kan I også leje autostol.

Anmeld Citér

15. december 2022

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Vi havde også en klapvogn, hvor ryggen kunne lægges helt ned, og så kunne der være en blød lift i den. (Cybex balios S lux). Det fungerede fremragende. 
Jeg ville synes det var tungt at bære ham hele tiden uden andre muligheder. 
god tur! 

Anmeld Citér

15. december 2022

Kastanje

Tag en klapvogn med der kan ligge helt ned. Og drop autostol og lej når I når frem.

Anmeld Citér

15. december 2022

L1232

Profilbillede for L1232
Sjæleven skriver:

Vi havde også en klapvogn, hvor ryggen kunne lægges helt ned, og så kunne der være en blød lift i den. (Cybex balios S lux). Det fungerede fremragende. 
Jeg ville synes det var tungt at bære ham hele tiden uden andre muligheder. 
god tur! 

Vi fik desværre 2 gange nej til

vores cybex

Anmeld Citér

15. december 2022

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Klapvognen skal checkes ind som storbagage. Vi havde autostol med i samme ‘sæk’’ som klapvognen. Man har ret til at have en barnevogn eller klapvogn med flyet - checket ind. I lufthavnen og på flyet kan man klare sig med fx en bæresele og en blød lift. 

Anmeld Citér

16. december 2022

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Hvad med sådan noget som autostol?

Det ville jeg lade komme an på hvad jeg skulle..  man kan måske låne én, leje én, og afhængig af hvor meget man skal køre/pågældende regler kan man jo endda overveje man kan/vil/må undvære. Jeg har også en enkelt gang købt en autostol til en længere tur og så doneret den til genbrug efterfølgende ..: 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.