HCG stiger voldsomt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2022

Anonym trådstarter

Jeg er idag 5+0 efter fryseblastocyst (IVF) og mit HCG er 7743. For 5 dage siden (4+2) var mit HCG 743 - det er jo en vanvittig stigning på bare 5 dage. 

Har nogle mon oplevet noget ligende? Jeg er møg nervøs og har kontaktet klinikken for at høre hvad de tænker. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg er idag 5+0 efter fryseblastocyst (IVF) og mit HCG er 7743. For 5 dage siden (4+2) var mit HCG 743 - det er jo en vanvittig stigning på bare 5 dage. 

Har nogle mon oplevet noget ligende? Jeg er møg nervøs og har kontaktet klinikken for at høre hvad de tænker. 

Det kan være det er tvillinger.  

Anmeld Citér

15. december 2022

Loubaby

Anonym skriver:

Det kan betyde alt muligt, min hcg var også over 7000 omkring 5+3 og jeg venter kun én 

Det er i al fald sjældent negativt med højt hcg, så det er jo altid noget 

Anmeld Citér

15. december 2022

BlobBob

Min hcg var også ca så højt i den periode. Jeg blev også nervøs fordi jeg har mistet 4 gange, så frygtede det værste. 

Er dog 11+1 nu, så liv 10+4. Alt ser ud til at gå fint og skal til nakkefold i næste uge. 

Jeg vil anbefale dig at bruge penge på en tidlig scanning. Det gav lidt ro hos mig at se hjerteblink. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.