Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2022

Anonym trådstarter

Nogle som har oplevet svingende ægløsning? min mens er forholdvis regelmæssig, men denne cyklus har jeg ikke kunne teste positiv for ægløsning, hvor i mod sidste cyklus kunne jeg 2 gange med 7-8 dages mellemrum..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2022

Loubaby

Anonym skriver:

Nogle som har oplevet svingende ægløsning? min mens er forholdvis regelmæssig, men denne cyklus har jeg ikke kunne teste positiv for ægløsning, hvor i mod sidste cyklus kunne jeg 2 gange med 7-8 dages mellemrum..

Jeps. Min cyklus har været regelmæssig i mange år (28-30 dage) men af en eller anden grund svinger min ægløsning helt vildt. Nogle måneder tester jeg positiv på æl en uge efter min mens er stoppet, andre gange først 15-18 dage efter. Super forvirrende men det er tilsyneladende helt normalt. 

Anmeld Citér

14. december 2022

Anonym trådstarter

Loubaby skriver:

Jeps. Min cyklus har været regelmæssig i mange år (28-30 dage) men af en eller anden grund svinger min ægløsning helt vildt. Nogle måneder tester jeg positiv på æl en uge efter min mens er stoppet, andre gange først 15-18 dage efter. Super forvirrende men det er tilsyneladende helt normalt. 

Tak for dit svar, det er præcis det samme jeg oplever

Anmeld Citér

14. december 2022

Anonym

Nu forsøger jeg ikke at blive gravid og tester ikke for ægløsning. Jeg bruger ikke prævention, da min mand er steril. 

Men min cyklus er præcis 26 dage og afviger helt seriøst ikke. Men jeg kan altid mærke at jeg har ægløsning. Men de sidste to cyklusser er min ægløsning faldet tidligere end den plejer. Aner ikke hvorfor, jeg har bare bemærket det. Jeg bruger også en app der fortæller hvor langt jeg er i min cyklus og forventet ægløsning, men det har jeg slet ikke kunne regne med. 

Anmeld Citér

14. december 2022

Anonym

Ja det er helt normalt, æl kan sagtens svinge med op til 14 dage det er slet ikke unormalt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.