Måske gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
5 svar
1 synes godt om
14. december 2022

Anonym trådstarter

Hej jeg er går tre dage over tid men ha taget en test og den sige jeg  ikke er gravid men kan jeg måske være det alligevel som jeg ikke kan test jeg ha også meget hvid udflåd jeg ha min menstruation sidste den 11 november og til den 16 november

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Det er mere sandsynligt, at din mens er forsinket. Men test igen i morgen, evt med en digital

Anmeld Citér

14. december 2022

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Det er mere sandsynligt, at din mens er forsinket. Men test igen i morgen, evt med en digital

Min mens kommer altid til tid så det er derfor jeg tænker jeg måske kan være gravid måske 

Anmeld Citér

14. december 2022

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Det er sjældent man ikke kan teste positiv når man er gået 3 dage over tid, så jeg tror ikke du er gravid men at mens bare er forsinket. 

Anmeld Citér

14. december 2022

Darling

Har du testet for ægløsning? For hvis ikke så er din mens nok ikke forsinket, men din æl har bare rykket sig derfor tror mange deres mens ofte er forsinket fordi æl styret din mens, og uanset hvor stabil din cyklus er så kan der sagtens ske udsving. 

Anmeld Citér

14. december 2022

Mt_2020

Anonym skriver:

Min mens kommer altid til tid så det er derfor jeg tænker jeg måske kan være gravid måske 

Min mens er somregel også stabil. Men endte alligevel med en cyklus på 50 dage hvilket aldrig er sket før. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.