HJÆLP! clearblue digital med ugeindikater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.346 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2022

Anonym trådstarter

Jeg er lidt i krise

Jeg fik i fredag 4+2 målt mit HCG til 745. Jeg burde derfor idag have et HCG på omkring 3000. Jeg tog en clearblue digital test med ugeindikater og den sagde kun 2-3, når jeg i følge HCG burde være 3+. Er der nogle der har oplevet noget lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2022

123321

Profilbillede for 123321
Anonym skriver:

Jeg er lidt i krise

Jeg fik i fredag 4+2 målt mit HCG til 745. Jeg burde derfor idag have et HCG på omkring 3000. Jeg tog en clearblue digital test med ugeindikater og den sagde kun 2-3, når jeg i følge HCG burde være 3+. Er der nogle der har oplevet noget lignende? 

Har ikke lige erfaring med dem, men er ret sikker på at når den siger 2-3 uger så svarer det til at du er 4 - 5 uger henne, så det passer fint. Clear blue indikere nemlig hvornår befrugtningen fandt sted og ikke første mens, som man regner graviditet ud fra. Giver det mening? 

Anmeld Citér

13. december 2022

Anonym trådstarter

Ja det er giver fint mening, men når mit HCG skulle være omkring 3000 i forhold til en fordobling fra i fredags, så burde den vise 3+ nu, når den skulle vise det fra omkring HCG på 2000. 

Kan være jeg bekymre mig for meget, men har været 2 år i fertilitesbehandling og har mistet 2 gange før, så er meget nervøs

Anmeld Citér

13. december 2022

Anonym

Husk at Hcg skal fordobles hver tredje dag. Derfor bør dit tal ikke ligge på over 3000 endnu, men nærmere på 2000

Og så betyder 2-3 2-3 uger efter befrugtning så altså 4-5 uger henne, hvilket jo passer meget godt kan jeg regne ud. 

Og endelig så har det betydning hvornår på dagen du tager din test, hvor meget du har drukket, svedt og hvornår du sidst har været på toilettet

Anmeld Citér

13. december 2022

Anonym

Hvad siger den anden blodprøve? En blodprøve kan ikke stå alene

Anmeld Citér

14. december 2022

TLO

Jeg tænker, du har et flot højt tal fra I fredags, så slet ikke sikkert, at du automatisk får en test nr 2. Din klinik har jo konstateret, at du er gravid ��

Mht clearblue testen, så passer det fint ind med dens uge 2-3 = med uge 4-5 ift sidste mens. Du skal huske på, at hcg niveauet spænder vidt i de enkelte uger, således at de i uge 3 målt fra befrugtning går op til 7400.

Håber du kan slippe bekymringerne bare lidt - jeg ved fra mig selv, det er svært - og glæde dig over at være gravid ��

Anmeld Citér

14. december 2022

Anonym trådstarter

Jeg fik idag taget endnu en HCG måling og den var 7749 �� Er det ikke en vanvittig stigning fra 743-7749 på bare 5 dage??? Det gjorde mig næste mere nervøs ��

Anmeld Citér

14. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg fik idag taget endnu en HCG måling og den var 7749 �� Er det ikke en vanvittig stigning fra 743-7749 på bare 5 dage??? Det gjorde mig næste mere nervøs ��

Som skrevet i din anden tråd. Det kan være det er tvillinger

Anmeld Citér

15. december 2022

Anonym

AnoMor skriver:

Min læge sagde højt HCG ikke har noget at gøre med tvillinger

Anmeld Citér

15. december 2022

AnoMor

AnoMor skriver:

Okay. Min læge fortalte mig det stik modsatte.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.