Covid-19 og gravid hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. december 2022

Anonym trådstarter

Er i uge 8, og har lige testet positiv for corona oveni.. jeg hoster og er så snottet på 16 dag nu. Kan det på nogen måde skade fosteret og skal jeg gøre noget? (Lægen?)) ���� vi mistede sidste gang og er så bange for at det sker igen… 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2022

Anonym

Jeg tænker ikke det er anderledes end hvis du har influenza. Men har du høj feber længe ville jeg nok kontakte lægen. Men ring da endelig til lægen uanset hvad hvis du er utryg. Det er der jo ingen skade sket i at gøre.

god bedring

Anmeld Citér

12. december 2022

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Covid-19 sidestilles med influenza, så der er ikke noget, at være bekymret for. Man skal ikke engang længere går i selv-isolation.

Anmeld Citér

12. december 2022

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Er i uge 8, og har lige testet positiv for corona oveni.. jeg hoster og er så snottet på 16 dag nu. Kan det på nogen måde skade fosteret og skal jeg gøre noget? (Lægen?)) ���� vi mistede sidste gang og er så bange for at det sker igen… 

Du lyder præcis som mig, i febuar Min datter på tre måneder ligger og sover her ved siden af mig. Hun har det som blommen i et æg.

Drik væske og spist lige hvad du kan få ned, baby klare den ligesom du også gør

Anmeld Citér

12. december 2022

Anonym

Det sker der intet ved, jeg havde corona i 2. Trimester og jeg fødte et sundt og rask barn. 

Du skal bare forholde dig ligesom hvis du var syg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.