Kløe i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. december 2022

Anonym trådstarter

Hej, jeg har haft kløe i underlivet i nogle uger nu, og min læge fik mig til at købe canesten-cremen, fordi han mente at det var svamp. Det gjorde han dog uden at tjekke mig. Efter en uge kløede det stadigvæk, så jeg blev podet (igen uden at han så på det), og nu viser det sig, at det hverken er svamp eller en bakteriel infektion.... 

Er der nogle af jer, der har et bud på hvad det så kan være? 

Jeg har ikke ualmindeligt udflåd, men til gengæld blev den højre inderste ydre kønslæbe hævet i løbet af i går, uden at det gør ondt. 

Canesten-cremen virker egentlig i en lille time hver gang, og så begynder det at klø igen. 

Jeg kan slet ikke regne ud hvad det er, når det ikke er svamp

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2022

Anonym

Jeg har atopisk eksem på et lille punkt ved indre skamlæbe, det klør året rundt …. Ja det er nok ikke noget at smile af. Jeg smøre med fed creme hver dag og det holder det nede 

Anmeld Citér

12. december 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har atopisk eksem på et lille punkt ved indre skamlæbe, det klør året rundt …. Ja det er nok ikke noget at smile af. Jeg smøre med fed creme hver dag og det holder det nede 

Det lyder virkelig heller ikke rart! 

Men er området meget tørt? For det er mit nemlig ikke, og det føles lidt som om, det klør i det meste af underlivet - men det kan selvfølgelig godt være, det kommer fra et mindre område alligevel

Anmeld Citér

12. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Det lyder virkelig heller ikke rart! 

Men er området meget tørt? For det er mit nemlig ikke, og det føles lidt som om, det klør i det meste af underlivet - men det kan selvfølgelig godt være, det kommer fra et mindre område alligevel

Hvordan er du blevet podet uden at blive tjekket ? det forstår jeg ikk lige 

men du må slå i bordet og bede om ordentlig undersøgelse. 

Anmeld Citér

12. december 2022

Anonym

Er det kun cremen du har prøvet? 

Jeg skulle kombinere både stikpille (eller hvad det kaldes) og creme for at mit svamp gik væk i sin tid. 

Anmeld Citér

12. december 2022

TLO

Jeg har selv været plaget af svamp af flere omgange, og min gynækolog kaldte canesten for kan næsten! Værste omgang fik jeg brentan i en hel cyklus til indføring i et rør, foruden en kur m brentan piller.

Drop trusserne om natten, brug ellers kun bomuldstrusser og prøv m brentan.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.