Symptomer på tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. december 2022

Anonym trådstarter

Jer der har ventet tvillinger, hvad var jeres symptomer på det, havde I em fornemmelse inden scanning? 

Jeg er 6 uger henne og "bange" for der er 2. Allerede inden jeg gik over tid havde jeg kvalme og jag i underlivet og en voldsom træthed. Dette er kun blevet værre nu. Jeg kan ikke vende mig i sengen uden det jager voldsomt i underlivet og jeg har en fornemmelse af at der er mere derinde end bare et enkelt foster. Mit hcg var 4+2 på 525 og 980 4+6, så lidt højt men ikke overdrevet højt. 

Hvad tænker I? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2022

Anonym

Udfra hcg tror jeg ikke du skal gøre bekymret

Anmeld Citér

11. december 2022

Anonym

Jeg havde ingen symptomer- og der var 2. 

HCG tyder ikke på tvillinger. 

Anmeld Citér

11. december 2022

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ja, havde en mavefornemmelse inden scanning. Vidste inderst inde godt der var to.

Anmeld Citér

11. december 2022

Anonym

Havde mest kvalme med barn nr 2 og havde det fra starten. 

med nr 1 - havde jeg ikke kvalme

med graviditeten i mellem var der tvillinge graviditet der havde jeg også kvalme. Men det blev først rigtig kvalme omkring uge 8. 

Så her var der ingen sammenhæng.  
begge er i øvrigt piger 

Anmeld Citér

11. december 2022

Anonym

Syntes da ikke det lyder højt??
Mit HCG 4+5 var 2980  og jeg venter én..

HCG siger noget om graviditetens udvikling. Du kan ikke bruge det til at finde ud af hvor mange der er  

Anmeld Citér

11. december 2022

Anonym

Vi var så sikre på at der var to, fordi jeg havde været så dårlig, men der var kun en. Så fornemmelsen kan godt tage fejl

Anmeld Citér

11. december 2022

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Syntes bare at hcg var høj fordi sidst lå den på kun 88 da jeg var 4+3 og det endte med et velskabt barn. Og har været gravid 8 gange før (har aborteret en del gange) men aldrig haft så stærke symptomer så tidligt før. 

Glemte også at skrive at der var 2, måske 3 æg da jeg blev insemineret, men jordemoderen sagde godt nok at på grund af min alder (43) skulle vi være heldige hvis bare et enkelt af dem kunne bruges. 

Men prøver at slappe lidt af inden scanning om godt en uge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.