Følelser for min kollega men jeg er gift...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.560 visninger
4 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2022

Anonym trådstarter

Jeg må dele mine tanker med nogle. 

Jeg er gift og har været det næsten 1 år.. Mit forhold med min mand er meget anspændt. 

Jeg har måske rent rundt og gemt lidt på jeg er små forelsket i min kollega. Det er ikke gengældt det er jeg helt sikker på men det er forkert. 

Hvordan får man de tanker væk? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2022

Mt_2020

Jeg tror det er helt normalt at man kan få lyst til andre og sommetider møder man også bare nogen hvor der opstår en lille forelskelse. Du må jo gøre op med dig selv om du vil forblive i dit ægteskab og hvis du vælger at blive, så prøv at fortæl dig selv at kollegaen ikke er interesseret.

Jeg ser intet forkert i at man kan have lille forelskelse i andre, det er jo nærmere illusionen omkring denne person du er forelsket i og det jo alligevel langt fra sikkert i overhovedet ville passe sammen. 

Anmeld Citér

9. december 2022

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis det skaber problemer i dit eget forhold at du har et hemmeligt crush (som er helt normalt at opleve) så skal du forsøge at lade være at give det fokus.. 

hold dig på afstand af kollegaen. Lad være at opsøge hans sociale medier eller hvad du nu kan finde på. 

og så giv dit forhold noget opmærksomhed. Det lyder som om i har brug for fokus. 

Anmeld Citér

9. december 2022

Anonym

Jeg kan også oplevelsen af ‘forelskelse’ - eller nok nærmere betagelse af min kollega fra tid til anden. En super sød fyr, som er alt andet end min mand - tital modsætning. Måske netop derfor det er interessant. Han giver mig opmærksomhed på mit følelsesmæssige sind og forstår mit sind på mange måder, bedre end min mand. Men at skulle leve med ham, bo med ham og have et liv sammen, virker helt skørt… hvis det giver mening  Småforelskelser tænker jeg faktisk er ok - og kan være givende i forholdet. Så længe man ved hvor den primære energi skal ligges. Det lyder til du skal bruge lidt energi på din mand….. hvis du selvfølgelig stadig elsker ham

Anmeld Citér

9. december 2022

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle de gode råd 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.