Kan man få piller til at udskyde mens ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2022

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger, kan man få noget til at udskyde ens menstruation ?

Har virkelig voldsomme menstruationer og det lige gået op for mig at jeg skal have det den dag jeg skal giftes (midt mellem jul og nytår).

Ja. Jeg ser allerede for mig at jeg bløder kjolen til og ikke får det samme ud af dagen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

P-piller kan, men om du kan få dem udskrevet kun til det formål tænker jeg ikke.

Anmeld Citér

8. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger, kan man få noget til at udskyde ens menstruation ?

Har virkelig voldsomme menstruationer og det lige gået op for mig at jeg skal have det den dag jeg skal giftes (midt mellem jul og nytår).

Ja. Jeg ser allerede for mig at jeg bløder kjolen til og ikke får det samme ud af dagen.

Hvis du er på p-piller. Så fortsætter du bare næste pakke uden at holde pause. Så får du allerhøjst en pletblødning. 
men hvis du ikke er på p-piller så er der desværre ikke noget at gøre.

Anmeld Citér

8. december 2022

Anonym

P-piller jeg sprang næsten altid min mens over. Jeg havde mens 3 gange om året fordi jeg ikke orkede

Anmeld Citér

8. december 2022

Anonym

Da jeg var 13-14 år fik min mor udskrevet piller som skulle forsinket min mens fordi vi skulle på badeferie jeg var ikke på nogen prævention der - og havde ikke mod til at prøve tamponer endnu. Så det har man i hvertfald kunne få, på recept. 

Anmeld Citér

8. december 2022

Konjac

Profilbillede for Konjac

Det kan man godt. Det er noget man også bruger til dem der har problemer op til overgangsalderen. Ring til lægen og hør. 

Anmeld Citér

8. december 2022

Kontrast

Jeg kan meget varmt anbefale en hormonspiral. Men desværre tror jeg, at de fleste har en pletblødning i 5-6 uger. 

Anmeld Citér

8. december 2022

Mor11

Profilbillede for Mor11

Du kan sagtens få p-piller af din læge til det formål! Min mor havde kraftige blødninger før hen, og hun fik p-piller fordi hende og min far skulle på ferie. 

Men du skal nok skynde dig at få dem så du ikke når at få ægløsning. 

Anmeld Citér

9. december 2022

Rosin1980

Profilbillede for Rosin1980

Ja, du kan godt få nogle piller som ikke er p-piller ved lægen. Jeg fik dem da vi skulle på badeferie, kan ikke huske hvad de hed. Det lykkedes mig dog ikke at skubbe det hele ugen, men fik nogle dage med. Bare skynd dig at tage kontakt til lægen så du kan komme i gang med dem. Tillykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.