Skiundertøj til 12-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.561 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. december 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg havde købt et billigt sæt skiundertøj i str. 158/164 til min datter; blusen er fin, og bukserne passer i længden, men de var minimum en håndsbredde for store i livet

Er der mon nogen, der har erfaringer med skiundertøj til piger, som er meget slanke? Hun bruger str. 158/164 i børnestørrelser og kan passe kjoler i str. 34 og XXS i damestørrelser.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2022

Anonym

Septemberbarn2018 skriver:

Jeg havde købt et billigt sæt skiundertøj i str. 158/164 til min datter; blusen er fin, og bukserne passer i længden, men de var minimum en håndsbredde for store i livet

Er der mon nogen, der har erfaringer med skiundertøj til piger, som er meget slanke? Hun bruger str. 158/164 i børnestørrelser og kan passe kjoler i str. 34 og XXS i damestørrelser.

Jeg har ikke erfaring med noget der passer. Min datter er 172 og også meget slank og det er et kæmpe problem med bukser til hende generelt fordi længden ikke passer med lividden for hende. Men jeg købte billigt skiundertøj i Bilka og tog en voksen størrelse small og syede dem ind. 

Anmeld Citér

6. december 2022

Septemberbarn2018

Anonym skriver:

Jeg har ikke erfaring med noget der passer. Min datter er 172 og også meget slank og det er et kæmpe problem med bukser til hende generelt fordi længden ikke passer med lividden for hende. Men jeg købte billigt skiundertøj i Bilka og tog en voksen størrelse small og syede dem ind. 

Det var nemlig også Bilkas, jeg købte - bare i børnestørrelse Jeg er desværre ikke så ferm til at sy, så jeg må lede videre og håbe, at noget dukker op

Anmeld Citér

6. december 2022

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Nu har jeg godt nok en slank dreng men keg har købt i sport24 outlet - tror nok det hedder 14-16 år og det sidder rigtig godt på ham.

han er ca 168 cm og vejer knap 45 kg

Anmeld Citér

6. december 2022

Septemberbarn2018

Mulllesmor skriver:

Nu har jeg godt nok en slank dreng men keg har købt i sport24 outlet - tror nok det hedder 14-16 år og det sidder rigtig godt på ham.

han er ca 168 cm og vejer knap 45 kg

Så er der da håb endnu Kan du huske, hvilket mærke det er? 

Anmeld Citér

7. december 2022

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Så er der da håb endnu Kan du huske, hvilket mærke det er? 

tjekkede lige - det hedder Graffiti

Anmeld Citér

7. december 2022

Anonym

Mulllesmor skriver:

Gud ja, det har mine børn også haft for nogle år siden og det sad 100 gange bedre end det jeg har købt i Bilka. Så kunne det have sparet mig for at finde symaskinen frem 

Anmeld Citér

7. december 2022

Septemberbarn2018

Mulllesmor skriver:

Så er det da godt, hun har sat lige netop dét sæt på ønskesedlen Tak for hjælpen

Anmeld Citér

7. december 2022

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Dilling har rigtig lækkert i uld. Det er lidt dyrt, men det holder bare. Køber herrestørrelse small til min dreng på 11 år, det sidder perfekt. 

Anmeld Citér

8. december 2022

Septemberbarn2018

sommerbarn<3 skriver:

Dilling har rigtig lækkert i uld. Det er lidt dyrt, men det holder bare. Køber herrestørrelse small til min dreng på 11 år, det sidder perfekt. 

Dem har jeg kigget på, men prisen stoppede mig Men de er helt klart in mente

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.