Tumle med baby 10 måneder. Kan det blive for vildt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. december 2022

Anonym trådstarter

Hej.

Min søn er nu 10 måneder og elsker og tumle. Han har den største fest og jo vildere jo bedre. Vi laver kold bøtter,  vender på hovedet, svinger rundt og er begyndt at tumle i sengen. 

Nu er mit spørgsmål, hvor vildt må man  tumle kan hovedet eller nakke tage skade. ? Jeg er begyndt at lave et bjerg af dyner og puder og lader ham falde ned i det ca 20 cm. Han skriger helt af glæde. Men kan det skade ham at falde 20 cm og lande meget blødt?  Han er meget motorisk stærk, og er så småt ved at begynde at tage de første skridt. 

Hilsen en 100% første gangs mor, der overtænker alt !

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2022

Anonym

Det lyder som min søn haha han har desværre også slået sig engang imellem efter de vilde tumlelege, men efter 5 min var han skør igen. Han er blevet lidt roligere nu, jeg troede faktisk det ville være værre. Han er næsten 18 måneder. 

Nyd det så længe det varer, tiden vender ikke tilbage.  Når de bliver 15 år, så får de teenagehumør men self passe på mht. at brække arme og ben. Og hovedet helst

hyg jer!

Anmeld Citér

4. december 2022

RB90

Nej jeg synes det lyder skønt!! Og det styrker dem så meget med alle de tumlelege

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.