Boligstøtte.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2022

Anonym trådstarter

Jeg ville ind og tjekke, hvad jeg får udbetalt i boligstøtte denne måned, men kan simpelthen ikke huske, hvor man finder det. Jeg har ellers burgt funktionen før. Det er noget med at logge ind et sted, og så se, hvad man får og hvad man tidligere har fået. Kan nogen hjælpe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2022

Anonym

Kan du ikke se det i din netbank?

Anmeld Citér

1. december 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan du ikke se det i din netbank?

De er ikke inde idag, men jo, jeg burde nok kunne se det imorgen. Men man plejer også at kunne rette, hvis der er nye ændringer osv, så jeg ved, der er et sted, hvor man kan logge ind

Anmeld Citér

2. december 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

På borger.dk?

Anmeld Citér

2. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

De er ikke inde idag, men jo, jeg burde nok kunne se det imorgen. Men man plejer også at kunne rette, hvis der er nye ændringer osv, så jeg ved, der er et sted, hvor man kan logge ind

Får du dem ikke udbetalt d. 1?

Anmeld Citér

2. december 2022

Anonym

Borger.dk

Anmeld Citér

2. december 2022

AnoMor

Min boligstøtte trækkes direkte fra huslejen. Så den er ikke oplyst nogle steder som sådan. 

Anmeld Citér

2. december 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Jeg ville ind og tjekke, hvad jeg får udbetalt i boligstøtte denne måned, men kan simpelthen ikke huske, hvor man finder det. Jeg har ellers burgt funktionen før. Det er noget med at logge ind et sted, og så se, hvad man får og hvad man tidligere har fået. Kan nogen hjælpe?

Borger.dk

og ellers hvis det er gennem boligselskab så står det på opkrævningen for husleje hvor meget der er fratrukket..

og hos Boligselskabet Sjælland kan man slå op hvor meget man har fået hver måned på deres hjemmeside..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.