Su

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.058 visninger
15 svar
1 synes godt om
1. december 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Hejsa

Er der nogle af jer der ved om man kan få noget tilskud til forældre under uddannelse.

Jeg overvejer at læse en bachelor uddannelse efter barsel (har et barn i forvejen).

hvis jeg kigger rigtigt står den på: 6400 ca.

Min mand han er uddannet og arbejder som kok og vi bor i hus.

Har hørt man også kan tage SU-lån? Nogle erfaringer med det? (Vi vil helst ikke, da vi vil sælge huset og bygge et fra bunden på et tidspunkt så vil ikke hænge på lånet)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2022

AnoMor

L1232 skriver:

Hejsa

Er der nogle af jer der ved om man kan få noget tilskud til forældre under uddannelse.

Jeg overvejer at læse en bachelor uddannelse efter barsel (har et barn i forvejen).

hvis jeg kigger rigtigt står den på: 6400 ca.

Min mand han er uddannet og arbejder som kok og vi bor i hus.

Har hørt man også kan tage SU-lån? Nogle erfaringer med det? (Vi vil helst ikke, da vi vil sælge huset og bygge et fra bunden på et tidspunkt så vil ikke hænge på lånet)

Der er kun ekstra tilskud h is din mand også studerer. Som par får du almindelig su også kan du som du selv er inde på søge su lån. 

har selv lige undersøgt det hele da kæresten og jeg stod og ville flytte sammen. Men da der ingen tilskud så er så må det vente til endt uddannelse 

Anmeld Citér

1. december 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

Måske I kan få tilskud til institution, hvis jeres husstands indkomst er under ca. 583.000 kr.

Anmeld Citér

1. december 2022

L1232

Profilbillede for L1232
Jixy skriver:

Måske I kan få tilskud til institution, hvis jeres husstands indkomst er under ca. 583.000 kr.

Uha det godt du siger det. Det vidste jeg ikke. Tak for de gode råd!

Anmeld Citér

1. december 2022

L1232

Profilbillede for L1232
AnoMor skriver: