Tidlig tegn på graviditet - vågner om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2022

Anonym trådstarter

Hej 

Hvis jeg er gravid vil jeg kun være 3+0 idag. Jeg har de sidste par nætter vågnet midt om natten og været lysvågen, og ikke kunne falde i søvn igen.  Det sker normalt aldrig. Dog synes jeg, at kan huske, at jeg oplevede lidt det samme med min forrige graviditet, men der var jeg lidt længere henne. 

Er I andre der har oplevet det så tidligt i forløbet, hvor det har vist sig, at I var gravide ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2022

Anonym

29. november 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Mon ikke det er noget andet der spiller ind ægget har jo først lige fået sig sat fast, måske ikke engang endnu. Krydser selvfølgelig for dig

Anmeld Citér

29. november 2022

Anonym

Nej . Men forstår godt du leder efter tegn. 

Anmeld Citér

29. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej . Men forstår godt du leder efter tegn. 

Tak for forståelsen  Tror også mest jeg har lavet dette indlæg for bl.a bare at få tiden til at gå. Jeg er så utålmodig som person. 
men føler mig egentlig slet ikke gravid og har heller ikke rigtig nogen symptomer. 

Det er dog irriterende jeg ligger vågen midt om natten, og så kom jeg i tanke om, at det samme skete i min forrige graviditet, og fordi jeg ikke kunne sove en nat og var helt rastløs, så gik jeg ud og tog en test midt om natten, og den var positiv. Men der var jeg også 4+0. 
Så at ligge vågen om natten giver mig lidt deja vu, og var bare nysgerrig på om andre oplevede det samme. 

Anmeld Citér

29. november 2022

Anonym

Anonym skriver:

Tak for forståelsen  Tror også mest jeg har lavet dette indlæg for bl.a bare at få tiden til at gå. Jeg er så utålmodig som person. 
men føler mig egentlig slet ikke gravid og har heller ikke rigtig nogen symptomer. 

Det er dog irriterende jeg ligger vågen midt om natten, og så kom jeg i tanke om, at det samme skete i min forrige graviditet, og fordi jeg ikke kunne sove en nat og var helt rastløs, så gik jeg ud og tog en test midt om natten, og den var positiv. Men der var jeg også 4+0. 
Så at ligge vågen om natten giver mig lidt deja vu, og var bare nysgerrig på om andre oplevede det samme. 

Men tænker ikke du skal være nervøs for ikke at have symptomer. For det første er det så tidligt og for det andet så får alle jo ikke symptomer .

Anmeld Citér

29. november 2022

Ananas

Jeg har lige født for 4 måneder siden, men vi beskytter os ikke. Min mens startede i sidste måned og forventer den igen engang i løbet af denne uge. Jeg har inden for den sidste uge oplevet at drømme virkelig sære drømme som jeg kun har oplevet de to gange jeg har været gravid og de sidste par dage synes jeg kaffen smager mærkeligt og jeg er sulten på en måde jeg kun oplevede sidst jeg var gravid - men testen er negativ. Jeg tænker almindelige cyklushormoner og udsving kan give de samme symptomer som tidlig graviditet - desværre! Men altså vent nu og se. Sidst kunne jeg først teste positiv 3+5 eller var det 3+6

Anmeld Citér

30. november 2022

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Det er et symptom som jeg også har oplevet flere gange og også tidligt. Jeg tænker egentlig ikke at det er så mærkeligt, da hvilepulsen ofte også stiger tidligt. Kroppen er på arbejde  

Anmeld Citér

30. november 2022

Anonym trådstarter

Sjæleven skriver:

Det er et symptom som jeg også har oplevet flere gange og også tidligt. Jeg tænker egentlig ikke at det er så mærkeligt, da hvilepulsen ofte også stiger tidligt. Kroppen er på arbejde  

uhh spændende, at du har lidt erfaring med det symptom  

Tak for dit svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.