Arbejde og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

cacilje

Har jer der døjer med kvalme i gravitditeten ikke svært ved at gå på arbejde?

Jeg synes det er uoverskueligt.

Jeg arbejder i en børnehave, og et eksempel er at jeg får en slem kvalme når de hiver deres madpakker frem..  Det er lidt svært at skjule - især hvis man pludselig havner ude på toilettet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Tvilling

Sådan havde jeg det sidste uge. Mit ansigt trak sig fuldstændig sammen bare ved tanken om jeg skulle skifte en af mine brugere på jobbet og hvis det var tynd. Jeg gik ud og kastede op, og besluttede mig for at tage en dag hjemme. Fulgte herefter rådet om at tage lidt med i seng om aften, så det står til næste morgen. Og det med de små måltider i løbet af dagen. Herefter synes jeg egentlig jeg har haft styr på mit. Men IKKE sjovt. Kunne lige forestille mig en lugtende ostemad eller markel mad.

Held og lykke.

Knuz tvilling 8+2

Anmeld

1. november 2009

Sasja77

Da jeg var fældet af kvalme var der en der anbefalede mig at købe de armbånd der hedder sea-band (tror nok at det var det de hed ) og de tog virkelig meget af kvalmen! Det ligner sådanne sved armbånd man bruger til sport og så sidder der en lille hvid plastik bold på hver af dem. Ved ikke om det virker på alle men det er forsøget værd:-)

Du kan købe dem i matas og du skal bare spørge efter kvalme armbåndende, så ved de hvad du taler om:-)

Anmeld

6. november 2009

cacilje

Tvilling:

Det har jeg prøvet - men mit er simpelthen så slemt at det ikke rigtig har hjulpet.

Sasja:

Nu har jeg købt de der sea-band, og de virker bare! Ikke 100 %, men hvis jeg tager dem på når jeg har det rigtig slemt, så går det nogenlunde væk. Og lidt har også ret

Mange tak for jeres hjælp!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.