Vi får en slags nyhedsbrev fra vores dagpleje.. og det er jeg meget glad for.. Det kommer en gang i måneden.. Hvor hun fortæller lidt om hvordan den sidste måned er gået, at de har været i skoven eller at en af børnene har været syg, eller at der er startet en ny..
Og så fortæller hun hvad der skal ske den følgende måned, at hver fredag skal de i legestuen, hun fortæller hvis en af børnene har fødselsdag den følgende måned, hvis de skal i skoven, eller en tur på bondegården og sådan nogle ting.. Og ud over det holder hun os opdateret når en dagplejer har jubilæum eller hvis der starter en ny dagpleje..
Jeg tror ikke det er ret mange dagplejer der gør det, men jeg er meget glad for at vores gør, så Mikkel kan få en ekstra varm bluse med hvis de skal i skoven osv..
Da Mikkel startede i dagpleje lagde jeg meget vægt på at der ikke blev røget der hvor børnene skulle være, (mikkel har dårlige lunger efter den for tidlige fødsel) Så det var meget vigtigt for mig.. (han startede inden de lavede rygelov for dagplejer) Samtidig med det var jeg også meget intresseret i hvor gamle de andre børn var. Og self. hvad han ville få at spise omme hos hende..
Jeg synes det er rigtig dejligt at der er en god kommunikation mellem os som forældre og vores dagpleje.. Det er jeg meget glad og tilfreds med...
Anmeld