Flyrejse og voksi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
7 svar
2 synes godt om
17. november 2022

Stro78

Profilbillede for Stro78

Hej

Vi skal flyve med Ryanair i januar med vores søn på 5mdr og har brug for at have vores Voksi med. Er der nogen der har erfaring med at have den ombord på flyet eller om den evt kan tjekkes ind som 1 af de 2 baby items? 

- og hvis i har tjekket den ind, hvordan har i så pakket den? ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987
Stro78 skriver:

Hej

Vi skal flyve med Ryanair i januar med vores søn på 5mdr og har brug for at have vores Voksi med. Er der nogen der har erfaring med at have den ombord på flyet eller om den evt kan tjekkes ind som 1 af de 2 baby items? 

Jeg ville pakke den ned med barnevognen/klapvognen.

Anmeld Citér

18. november 2022

Nordsjælland1981

Profilbillede for Nordsjælland1981

Jeg ville pakke den ned med barnevognen/klapvognen.

Til info:

Flere selskaber tillader ikke, at man pakker noget uanset hvad, sammen med barne- eller klapvogn.

Til TS. jeg har ikke rejst med voksi pose, så kan desværre ikke hjælpe

Anmeld Citér

18. november 2022

Mrs.

Spørg flyselskabet hvordan i kan gøre det  så er i sikre på at det bliver gjort rigtigt. 
god tur

Anmeld Citér

18. november 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987
Nordsjælland1981 skriver:

Til info:

Flere selskaber tillader ikke, at man pakker noget uanset hvad, sammen med barne- eller klapvogn.

Til TS. jeg har ikke rejst med voksi pose, så kan desværre ikke hjælpe

Så har vi nok været heldige. Vi har pakket både klapvogn, lift og vores overtøj i en airshell uden problemer  tænker da ikke en voksipose er meget anderledes, end hvis man havde en dyne med, og i min verden hører det sammen med en klapvogn/barnevogn.

Anmeld Citér

18. november 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Tror jeg ikk du må. Slet ikk med lavprisselskaber - man får hvad man betaler for. Du kan jo ringe og spørge for at få et præcist svar.. Men hvorfor ikke bare ha babys dyne med? Så er der slet ingen ballade. Men altså. Ring da lige til dem.. 

Anmeld Citér

19. november 2022

Lje

Profilbillede for Lje
Stro78 skriver:

Hej

Vi har rejst med en voksi hos et andet flyselskab. Det talte som en lift og det var en del af det at rejse med en baby. 

Men med Ryanair aner jeg ikke. Dem har jeg aldrig rejst med. Jeg ville spørge dem. 

Vh. 

Anmeld Citér

20. november 2022

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Jeg har aldrig rejst med Ryanair, men jeg ville være fræk og betragte babyens voksi som dens frakke, ligesom vi andre har frakker med i flyet. 
Faktisk har jeg haft en voksi med på Mallorca, men jeg husker ikke om vi pakkede den ned i barnevognen eller om den var med om bord på flyet. 
God rejse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.