Ideer til en god julegave til manden der har alt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
7 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. november 2022

Anonym trådstarter

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal give min mand i julegave! Manden har alt nærmest.. Jeg har i flere år givet ham oplevelser, fx stand up, som han elsker. Men det vil jeg altså ikke i år. 

Han elsker friluftslivet og computer/elektronik området. Hans ønskeliste består af en dolk til hans shelter/vandre ture samt service og andet praktisk til hans ture.. Og det synes jeg bare er sådan liidt- ikke gave potentiale fra hans hustru

Men jeg mangler den gode idé til hvad jeg dog kan finde på! Så nu prøver jeg lykken her og håber at der er en som kan komme med en god ide

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2022

DueFar

Nu er jeg selv mand, der også har det besværligt med ønskesedler.

Måske du bare skal give ham det der står på ønskesedlen, for det er nok det han gerne vil have. 

Anmeld Citér

16. november 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså en god dolk er virklig rar at have! Både min kæreste og jeg er glade for ting til udeliv osv.jeg gav min kæreste en dolk og kompas for et par år siden. Vh Stine 

Anmeld Citér

16. november 2022

Anonym

Nu ved jeg ikke hvor I bor henne men i Nordjylland findes Oh so Quiet som arrangerer vandreture med overnatninger indendørs og nem mad at lave. Måske en fælles oplevelse for jer (især hvis du ikke er til traditionel friluftsliv så er det et godt kompromis) Glamping kunne også være et bud?
Ellers vil jeg foreslå dig at tage ind i Friluftsland/Spejdersport mv og snakke med dem. De har et hav af lækre gadgets til friluftsmanden. Og også lækkert outdoortøj. Et vildtkamera eller et go-Pro kamera til at optage oplevelserne i det fri var måske også et bud. 

Anmeld Citér

17. november 2022

Mrs.

Køb en dolk og få graveret skaftet med en sød hilsen eller citat der betyder noget for jer, så han bliver mindet om dig når han er på ture

Anmeld Citér

17. november 2022

Anonym

Jeg er selv friluftsmenneske og er kvinde. Jeg ville selv elske at få en lækker dolk, særligt hvis det stod på min liste 

Anmeld Citér

17. november 2022

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvorfor kan en kone ikke bare give det som hendes mand ønsker sig. Hvis det er en dolk, så får han da bare en dolk. 

Det er mega hyggeligt, at give oplevelser, men når du ikke vil det, så tænker jeg bare, at man skal gå efter, hvad der står på ønskesedlen

Anmeld Citér

17. november 2022

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia
Anonym skriver:

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal give min mand i julegave! Manden har alt nærmest.. Jeg har i flere år givet ham oplevelser, fx stand up, som han elsker. Men det vil jeg altså ikke i år. 

Han elsker friluftslivet og computer/elektronik området. Hans ønskeliste består af en dolk til hans shelter/vandre ture samt service og andet praktisk til hans ture.. Og det synes jeg bare er sådan liidt- ikke gave potentiale fra hans hustru

Men jeg mangler den gode idé til hvad jeg dog kan finde på! Så nu prøver jeg lykken her og håber at der er en som kan komme med en god ide

Min kæreste får en tur til Thy hvor der er et gigantisk vindmøllecenter. Han elsker vindmøller. Og her kan man komme tæt på og op i en halv vindmølle.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.