Alsik. Spaophold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. november 2022

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nogen der har erfaringer med at tilbringe nogle timer i hotel Alsik spa og deres nordisk spa som dagsgæst? Overvejer at give kæresten et ophold i fødselsdagsgave og derefter en middag i en` af deres restauranter, men har ingen erfaringer med spa ophold. 

Kan det anbefales og er det noget for en fuldvoksen mand?

Hvornår på året er det bedst at komme? Jeg kan se, at de har et udendørs bassin nemlig også. 

Og er det ikke lidt træls hvis der er en del mennesker på samme tid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2022

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Er der slet ikke nogen??

Anmeld Citér

16. november 2022

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

?? Så bare nogen med erfaringer fra et andet sted? Behøver ikke være lige præcis fra Alsik?? 

Anmeld Citér

16. november 2022

nanan78

Profilbillede for nanan78

Det kommer nok lidt an på om det er noget man kan lide. Hos os er det ikke et hit, men hvis I er til spa i det hele taget synes jeg det er en fin gave. 

Anmeld Citér

16. november 2022

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
nanan78 skriver:

Det kommer nok lidt an på om det er noget man kan lide. Hos os er det ikke et hit, men hvis I er til spa i det hele taget synes jeg det er en fin gave. 

Vi har ikke prøvet det før, så derfor spørger jeg  

Anmeld Citér

16. november 2022

nanan78

Profilbillede for nanan78

I har vel prøvet sauna, boblebad osv i andrexsammenhænge

Anmeld Citér

16. november 2022

Anonym

Omsorgsgiver skriver:

Vi har ikke prøvet det før, så derfor spørger jeg  

Vi har været på Vejlefjord nogle gange. Det er vi vilde med. 

Første gang jeg var der, var jeg på kursus, så der var jeg der alene og havde et værelse for mig selv. Så det var lidt kedeligt at være i badene “alene,” men jeg var helt sikker på at jeg skulle have min mand med. 

Min mand er ligeså vild med det som jeg. Omgivelserne er også dejlige, så det er skønt uanset årstid synes jeg. Dog foretrækker jeg efterår/vinter. 
Det er vildt dejligt, afslappende og beroligende at være i badene og det er skønt at have roen og tiden til hinanden. Nyde hinanden, både i stilhed men også med gode snakke. 

Vi har gerne en flaske vin med, så vi kan nyde et glas sidste på dagen på værelset, inden vi går ned og spiser.  

Jeg har haft kigget på Alsik nogle gange og er også varm på at prøve det. Men der har bare ikke været tid og vi har ikke det store netværk til at passe vores børn. 

Anmeld Citér

16. november 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Det lyder da som om det er noget for ham

Vi er en gang om året på Comwell Kellers Park, og vi nyder det. Jeg kender ikke til Alsik, så det kan jeg ikke svare dig specifikt på. 

Du har ret i, at det ikke er så sjovt hvis der er fyldt med mennesker. Vi har nogle gange taget en fridag for at kunne være af sted en hverdag, og så har vi det næsten for os selv. Måske var det en mulighed? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.