Jeg er lige startet i job efter lang tids ledighed (været jobsøgende i et halvt år og før det studerende).
Det betyder jeg ikke rigtig har været i "den virkelige verden" før, med job fra 9-17.30.
Det var min første dag igår, var helt smadret da jeg kom hjem igår og græd hele aftenen. Har ikke sovet i nat og er generelt bare utilpas her til morgen.
Er det normalt efter første dag ?
Mine kollegaer er umiddelbart søde osv. men føler de har lidt høje forventninger til min kunnen og hvor hurtigt jeg lærer.
Det skræmmende når telefonen ringer og ingen andre har tid til at tage den, for jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre. Kender ikke deres computersystem endnu og ville ikke kunne hjælpe kunden endnu. Har ikke indtryk af, at der en butik hvor man tager imod besked og ringer tilbage...
Har slet ikke mod på at tage afsted igen.
Hvad gør man?
Har man ikke tre måneders prøvetid?
Hvis jeg siger op allerede efter første dag, så kan min fagforening vel ikke hjælpe mig efterfølgende? Kommer jeg i karantæne?
Føler mig ikke go nok og ville ønske jeg ikke fandtes.
er så vanvittigt god til at lytte en facade op og holde masken i en periode, men tror ikke jeg kan i længden. På et tidspunkt vil de finde ud af jeg ikke er som jeg virker og ikke er klog eller energi fyldt nok.
Anmeld
Citér