Problemer med maven.. grundet graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
3 svar
2 synes godt om
14. november 2022

Anonym trådstarter

Hej

Beklager det lidt sarte emne!

Jeg har de sidste par dage rendt på toilettet med tynd mave  det er ofte og det der kommer er meget lys i farven, nærmest hvid, og der er hver gang en masse slim med. (Sorry for detaljerne!) I dag er det ren slim der kommer. Tænker det er fordi det er på 3 dagen og der ikke er mere derinde

Er 34+3 og har haft en ukompliceret graviditet med meget få gener undervejs.

Jeg er 100 % på at det slim der kommer, kommer bagfra da det fornemmes meget tydeligt. Men det er i lidt større mængder end jeg syntes er “acceptabelt”.

Ud over det, har jeg det som vanligt og der er massere af liv i baby. Jeg har mange plukveer og måske og flere end før, men dette tænker jeg skyldes at jeg kommer længere og længer er graviditeten.

Jeg er selv overbevist om at det formentlig intet har med min graviditet at gøre, men er der nogen der har oplevet noget lignende, som kan kaste lidt lys over situationen?  Og evt ved om det kan have noget med graviditeten at gøre?

Jeg er selv i sundhedsfaget og ved derfor at det umiddelbart kan lyde som galdesten, men jeg har absolut ingen smerter der kunne henlede dertil.

mvh 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2022

JRC

Profilbillede for JRC
Anonym skriver:

Hej

Beklager det lidt sarte emne!

Jeg har de sidste par dage rendt på toilettet med tynd mave  det er ofte og det der kommer er meget lys i farven, nærmest hvid, og der er hver gang en masse slim med. (Sorry for detaljerne!) I dag er det ren slim der kommer. Tænker det er fordi det er på 3 dagen og der ikke er mere derinde

Er 34+3 og har haft en ukompliceret graviditet med meget få gener undervejs.

Jeg er 100 % på at det slim der kommer, kommer bagfra da det fornemmes meget tydeligt. Men det er i lidt større mængder end jeg syntes er “acceptabelt”.

Ud over det, har jeg det som vanligt og der er massere af liv i baby. Jeg har mange plukveer og måske og flere end før, men dette tænker jeg skyldes at jeg kommer længere og længer er graviditeten.

Jeg er selv overbevist om at det formentlig intet har med min graviditet at gøre, men er der nogen der har oplevet noget lignende, som kan kaste lidt lys over situationen?  Og evt ved om det kan have noget med graviditeten at gøre?

Jeg er selv i sundhedsfaget og ved derfor at det umiddelbart kan lyde som galdesten, men jeg har absolut ingen smerter der kunne henlede dertil.

mvh 

Ikke for at gøre dig bekymret, men du burde kontakte lægen snarest. Kitfarvet afføring kan betyde andre alvorlige sygdomme. Det kan også være helt uskyldigt men ville ringe til lægen og få det undersøgt.

Anmeld Citér

14. november 2022

Panther

Profilbillede for Panther

Lyder som Roskilde-syge, men spørg jordemoder/læge og sørg for at drikke en masse vand - gerne danskvand. Evt spis en smule salt mad (chips fx)

Anmeld Citér

15. november 2022

Baby17

Du har formentlig fået en mave infektion en art. Det kan give både ændret farve på afføringen og slim. Så længe du får rigeligt væske og har det godt ville jeg se tiden an. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.