Hej alle
Jeg er 6+0 idag (troede jeg), og da min kæreste arbejder ude 4 uger ad gangen syntes jeg det kunne være hyggeligt med en scanning bare for at få bekræftet graviditeten og (måske) se hjerteblink.
Vi så ikke hjerteblink men gestationssæk og blommesæk.
Jeg er derudover enormt overrasket over at blive rykket tilbage til 5+4. Af følgende årsag:
Jeg havde første mens dag d. 3. oktober.
Vi havde sex onsdag d. 12. oktober om morgenen, hvorefter min kæreste tog på arbejde i 4 uger. Havde derfor ikke forventet gevinst i denne cyklus, da jeg ville have æl omkring mandag d. 17. oktober og ikke testede positiv på ægløsningstest før (testede til og med 16. oktober på clearblue advanced digital ægløsningstest hvorefter jeg opgav, da jeg tænkte der alligevel var gået for mange dage til, at det kunne nås)
Ifølge de 5+4 ville befrugtning være sket omkring d. 20. oktober, men det kan jo ikke passe, da vi senest havde sex 8 dage før det.
Hvad sker der? Slow starter? Upræcis scanning? Det var hos moderliv i kbh og jeg følte at scanningen var enormt forhastet og “bum bum bum det er det her vi kan se, hav en god dag”. Lå på briksen i max 3 minutter og følte ikke at hun gjorde en reel indsats for at forsøge at finde noget. Fik besked om at komme tilbage igen næste uge, men det var 400 kroner ud ad vinduet føler jeg. Så ved ikke om lysten er der til at smide yderligere 400 efter endnu en scanning samme sted?
Føler ikke der er noget galt, det giver bare ingen mening for mig at jeg skulle være så kort henne, selvom det jo kun er en forskel på 3 dage
Anmeld
Citér