En pause

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. november 2022

Anonym trådstarter

Til jer som har brug for en pause fra hinanden, samtidig med i har børn... hvordan gør/gjorde i det? Resulterede det i, at i kom længere væk fra hinanden eller viste det sig at være sundt? Eller virkede det kun at gå rigtigt fra hinanden for så måske at vende tilbage? 

Jeg elsker sådan set min kæreste, men vi har talt forbi hinanden i mange mange år. Nu er der jo så børn involveret, så det er jo ikke så nemt. Jeg ved ikke, om jeg kan få mine ønsker opfyldt her i forholdet og det samme for ham. Vi har begge følelsen af at have lagt låg på os selv i rigtig lang tid... hjælp!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Til jer som har brug for en pause fra hinanden, samtidig med i har børn... hvordan gør/gjorde i det? Resulterede det i, at i kom længere væk fra hinanden eller viste det sig at være sundt? Eller virkede det kun at gå rigtigt fra hinanden for så måske at vende tilbage? 

Jeg elsker sådan set min kæreste, men vi har talt forbi hinanden i mange mange år. Nu er der jo så børn involveret, så det er jo ikke så nemt. Jeg ved ikke, om jeg kan få mine ønsker opfyldt her i forholdet og det samme for ham. Vi har begge følelsen af at have lagt låg på os selv i rigtig lang tid... hjælp!

Vi har prøvet parterapi tidligere på året og vi er begge gået gennem en kæmpe udvikling bare ikke samtidig og vi har også begge gået til psykolog.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.