Skygge eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.256 visninger
12 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. november 2022

Anonym trådstarter

Er det her en skygge? Jeg har aldrig fået skygger på babyplan før, jeg aner ikke hvor langt jeg evt skulle være henne. Min mens sluttede i går. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2022

Mrs.

Lyder som en skyggestreg hvis din mens sluttede igår

Anmeld Citér

12. november 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Lyder som en skyggestreg hvis din mens sluttede igår

Jeg ved ikke om det har været mens eller bare en blødning, jeg fødte for under 3 måneder siden  

Anmeld Citér

12. november 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg synes den er lidt for tydelig til at være en skyggestreg

Anmeld Citér

12. november 2022

Anonym

Anonym skriver:

Er det her en skygge? Jeg har aldrig fået skygger på babyplan før, jeg aner ikke hvor langt jeg evt skulle være henne. Min mens sluttede i går. 

Enig, med samme test, bliver spændende hvad de næste dage viser os krydser fingre for dig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. november 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Det ligner fuldstændig mine første tests med mine to guldklumper. Jeg har taget virkelig mange babyplan tests (langvarige forløb og endt i fertilitetsbehandling), og har aldrig fået sådan en streg medmindre jeg var gravid

Anmeld Citér

12. november 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om det har været mens eller bare en blødning, jeg fødte for under 3 måneder siden  

Ja så kan det jo sagtens være  vent med at teste et par dage

Anmeld Citér

12. november 2022

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Det ligner fuldstændig mine første tests med mine to guldklumper. Jeg har taget virkelig mange babyplan tests (langvarige forløb og endt i fertilitetsbehandling), og har aldrig fået sådan en streg medmindre jeg var gravid

Vi er helt rundt på gulvet, den første har taget 2 år med flere tab at lave og jeg fødte for 10 uger siden

Jeg forstår dog ikke at jeg har blødt i 4 dage, endte har det været en blødning eller en evt. Bio. Jeg tester igen når jeg har holdt mig i 4 timer og igen i morgen tidlig

Anmeld Citér

12. november 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Ja så kan det jo sagtens være  vent med at teste et par dage

Jeg kan ikke lade være med at taste hehe jeg skal til lægen på onsdag så beder hende lige om en blodprøve just in case, jeg har to tab bag mig så det kunne være rart med klar besked

Anmeld Citér

12. november 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Jeg kan ikke lade være med at taste hehe jeg skal til lægen på onsdag så beder hende lige om en blodprøve just in case, jeg har to tab bag mig så det kunne være rart med klar besked

Hehe kender det.. men Hcg stiger ikke fra sag til dag så gør hverken til eller fra, koster bare penge.. 

fik selv en svag test her forleden og har ikke flere test hjemme, og når jeg har været ude har jeg glemt at købe  så nu håber jeg at huske det når jeg handler i morgen.. men en smart måde at trække den ved simpelthen ikke at ha tests hjemme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.