Skubbe-vogn... Hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

NaFe

Heeejsa...

Jeg ville høre jer der har brugt den berømte Brio skubbevogn, hvornår i begyndte a bruge den til jeres barn/børn...

Venligst natasja... der har en datter der HELE tiden vi stå op...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

frk andreasen

jasmin fik en af sin bedste far i 1 års gave.. 14 dage senere gik hun

men hun startede osse med at gå rundt md sin højstol, den kan samles så der er et bord og med hjul på.. den brugte hun fra hun var 9 mdr ca. men jeg vil sige at ligså snart hun viser interesse i at rejse sig op af alt så kan hun bruge den. du kan jo sætte styret så den går langsom til de helt små

knus tanja 19+6

Anmeld

31. oktober 2009

malou

Hej Natasja.

Victor fik sin da han var 10 en halv md... og han elsker den...

knus malou og tak for sidst forresten..

Anmeld

31. oktober 2009

NaFe

malou skriver:

Hej Natasja.

Victor fik sin da han var 10 en halv md... og han elsker den...

knus malou og tak for sidst forresten..

Smiler..jamen selv tak..

Tror straks jeg vil smutte ned og købe en til feluca..hun virker meget interesseret i a komme rundt nu på benene...

knus

Anmeld

31. oktober 2009

malou

Feluca09 skriver:

Smiler..jamen selv tak..

Tror straks jeg vil smutte ned og købe en til feluca..hun virker meget interesseret i a komme rundt nu på benene...

knus

husk at spænd den godt!!! ellers hjuller hun derud af og det går stærkt... men ok din lille prinsesse er jo meget forsigtigt... men glæder mig til at hører om hun bliver super glad for den....

knus

Anmeld

31. oktober 2009

NaFe

malou skriver:

husk at spænd den godt!!! ellers hjuller hun derud af og det går stærkt... men ok din lille prinsesse er jo meget forsigtigt... men glæder mig til at hører om hun bliver super glad for den....

knus

Ja det er nemlig derfor jeg tænkte a den ville være god.. har en anden som også er en slags gå-ting.. men der hjuller afsted, og pige-barnet vælter så lang hun er... Så smart vis den bare triller stille og roligt...

Anmeld

31. oktober 2009

Lise

Tror Simon fik sin da han var 8-9 mdr gammel. Han har elsket den fra første øjekast, og gør det stadig nu hvor han snart er 2½. Vi købte den brugt, og det er de bedste 50 kr jeg nogensinde har givet ud.

Her er et billede fra da han er ca 10 mdr  (selvom det var sjovt, kunne det godt være svært).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.