hov, ang. ringe igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. april 2008

Loggidut

nu har vi lige snakket om ringe manden og jeg, og Michael siger pludseligt at vi jo skal have nye ringe...og lillemor her brokker sig...men for fanden manden har jo ret, når jeg skifter min ring fra venstre hånd og over på højre...så kan jeg ikke passe den

8(

og mig der er så hamrende glad for den...øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

Sille

behøver i skifte hånd??? Altså vi gør ikke.. Min kæreste kan ikke holde ud at have sin ring på højre hånd pga sit job... så vi beholder dem på venstre.. i bund og grund er det jo ligemeget og du ved jo at du er gift og det er din vielsesring.. såhh....

bare min mening.. syns alle de regler er lidt for meget..:)

Anmeld

14. april 2008

Loggidut

hmmm, sjovt nok betyder det rigtigt meget for mig, har lidt med at gøre at jeg jo arbejder som eneste kvinde på en mandefabrik, og uanset hvor meget jeg er en del af "rosset" på arbejdet vil jeg dog stadig mægtigt gerne signalere til de andre om at jeg altså er gift.

man høre utroligt mange historier sådan et sted, det værste jeg har hørt om mig selv var da jeg var blevet omtalt som hende lebben...lol....det fortæller lidt om hvor dumme mænd i virkeligheden er...bare fordi man godt kan lidt at lave noget hårdt fysisk arbejde, derfor kan man sagtens være i et mand/kvinde forhold, og have børn...så derfor er det mig en ære at flytte ringen...

jeg vil rigtig gerne have de forstår hvem, hvad og hvorfor jeg er...!

Anmeld

15. april 2008

Joan ( Smallie )

Kan du ikke bare få lavet den her kære ring lidt større så du kan passe den på højre hånd?

Krams Joan

Anmeld

15. april 2008

Loggidut

jo det er en mulighed...hvis det kan betale sig! vi valgte at købe en ring som ikke var for dyr, da jeg ikke var sikker på om den kunne holde på jobbet! men jeg vil undersøge det, vi snakkede også om at få dem smeltet om, sammen med mine forældres vielsesringe...men jeg ved heller ikke om det kan betale sig

Anmeld

15. april 2008

Ny mor

Hey Loggi

Vi skiftede ikke ring - den passede bare så godt på venstre hånd, så vi lod den sidde - og så er det jo nær hjertet (L) Så vi har to datoer i - forlovelse og bryllup ;)

knus Birgitte

Anmeld

15. april 2008

Muffinmus

he he, vi har også 2 datoer i vores, men købte den så den kunne skifte hånd uden problemer:)
Hvsi du er SÅ glad for den du har skal du da evt undersøge om ikke den kan laves større. Det er det minus ved feks titanium, at det kan de ikke, men næsten alle andre kan:)

Anmeld

15. april 2008

Loggidut

ja jeg tror sørme jeg vil til guldsmeden og snakke med dem...det er heller ikke fordi det er nogen speciel ring, eller dyr ring, jeg er bare hamrende glad for den, og den betyder rimeligt meget for mig...underligt at man kan have sådan et forhold til en ring...ik...lol8D

Anmeld

15. april 2008

Muffinmus

Jeg synes da godt du kan beholde den første ring også...der er da mange der går med begge ringe på hver sin hånd netop fordi de betyder så meget for dem:)

Anmeld

15. april 2008

Loggidut

ja det kunne da egentlig være en mulighed...lol...tak for det, så må nærighovedet her i huset jo bare give sig...og lol...det er jo mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.