Gravid efter biokemisk abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2022

Anonym trådstarter

Hej alle sammen!

For ca 30 dage siden stoppede min biokemiske menstruation (det er 2. Gang jeg oplever en biokemisk abort). Mine cyklusser er normalt på 34-36 dage (ja de er lange) og ved sidste biokemiske abort varede den ene cyklus derefter 42 dage (og blev normal herefter igen). 

Jeg har nu, på 25 dagen, oplevet brunt udflåd. Har ingen smerter eller symptom på menstruation. Jeg har dog heller ikke haft nogle symptomer på ægløsning, hvilket jeg heller ikke havde efter sidste abort (og plejer ALTID at få ømme brystvorter under normale omstændigheder) så kan ikke sige om jeg har haft ægløsning denne gang. 

Men har brunt udflåd uden nogle former for symptomer og hvis det er mens, så kommer den enten 4- 8 dage (ca.).  

Hvad tror I det drejer sig om og har andre oplevet lign.?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej alle sammen!

For ca 30 dage siden stoppede min biokemiske menstruation (det er 2. Gang jeg oplever en biokemisk abort). Mine cyklusser er normalt på 34-36 dage (ja de er lange) og ved sidste biokemiske abort varede den ene cyklus derefter 42 dage (og blev normal herefter igen). 

Jeg har nu, på 25 dagen, oplevet brunt udflåd. Har ingen smerter eller symptom på menstruation. Jeg har dog heller ikke haft nogle symptomer på ægløsning, hvilket jeg heller ikke havde efter sidste abort (og plejer ALTID at få ømme brystvorter under normale omstændigheder) så kan ikke sige om jeg har haft ægløsning denne gang. 

Men har brunt udflåd uden nogle former for symptomer og hvis det er mens, så kommer den enten 4- 8 dage (ca.).  

Plus jeg har fået flere bumser i fjæset, men det kan også skyldes min nye ansigts olie

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej alle sammen!

Så kommer den enten 4-8 dage for tidligt*

Anmeld Citér

11. november 2022

Anonym trådstarter

Anybody? 

Anmeld Citér

11. november 2022

Anonym

Jeg tror det er starten på din mens, der kan godt gå nogle cyklusser inden din cyklus bliver normal igen. Men det kan jo være 100 ting, når du ikke har testet for ægløsning er det svært at sige om det er mens som er på vej tidligt

Anmeld Citér

11. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror det er starten på din mens, der kan godt gå nogle cyklusser inden din cyklus bliver normal igen. Men det kan jo være 100 ting, når du ikke har testet for ægløsning er det svært at sige om det er mens som er på vej tidligt

Det var nemlig også min tanke, mine bryster er også begyndt at blive ømme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.