Hvornår tabte jeres babyer håret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.694 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2022

fehår

Hvis de altså tabte det?

Mine to ældste tabte begge to deres hår ved tre måneder, men yngste har en flot manke her ved fire måneder. Jeg er spændt på, om det overhovedet kommer til at falde af.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2022

Anonym

Min datter blev født med meget hår og hun tabte det ikke og fik heller ikke en bar plet på baghovedet 

Anmeld Citér

10. november 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Min datter tabte aldrig sit babyhår. Til gengæld voksede det ikke ret meget før efter et par år. 

Anmeld Citér

10. november 2022

fehår

Anonym skriver:

Min datter blev født med meget hår og hun tabte det ikke og fik heller ikke en bar plet på baghovedet 

Bare pletter kommer vist mest, hvis de gnider det af, ikke? Mine store tabte bare det hele. 

Anmeld Citér

10. november 2022

fehår

Min datter tabte aldrig sit babyhår. Til gengæld voksede det ikke ret meget før efter et par år. 

Min den midterste tabte sin fine paryk, og det nye voksede ikke ret meget de første par år

Anmeld Citér

10. november 2022

1518

Mine er født med flot, relativt kraftigt hår. De tabte det aldrig. 

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

6 mdr ����

Anmeld Citér

10. november 2022

Hanspige

Ingen af mine har tabt det. Kraftig sort hår, som bare er vokset. Måtte klippes fleste gang da de var 8 måneder

Vidste slet ikke at det var en ting? Altså at babyer taber håret

Anmeld Citér

10. november 2022

Tinstin

Begge mine drenge begyndte at få "måne", da de var omkring 2 måneder, hvor de tabte det hår, de var født med - bortset fra i en kikset lille krans rundt om nakken!

Efterfølgende (ca. 4-5 måneder) begyndte det at gro igen og så fik de en masse tykt hår

Anmeld Citér

10. november 2022

fehår

Hanspige skriver:

Ingen af mine har tabt det. Kraftig sort hår, som bare er vokset. Måtte klippes fleste gang da de var 8 måneder

Vidste slet ikke at det var en ting? Altså at babyer taber håret

Ifølge mine Google-søgninger taber de fleste babyer deres nyfødthår i større eller mindre grad. Jeg vidste det ikke med min første og blev helt bekymret, da hendes flotte, mørke hår pludselig begyndte at falde af.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.