Anonym skriver:
1000 tak for alle jeres svar.
Min far er blevet bisat i dag, og det var så smuk en bisættelse.
Ceremonien var rigtig fin, med de salmer jeg havde valgt. Det var sindsygt hårdt, og der blev grædt mange tårer. Men min far blev sendt rigtig fin på vej.
Efterfølgende var vi på kro og fik smørrebrød mv. Jeg bad min onkel (min fars bror) om at byde velkommen. Og det klarede han super fin, og han fik sagt et par ord på familiens vegne.
Jeg er moden og min far blev kun 69år. Først nu føler jeg mig voksen. Jeg blev pludselig revet ud af ungdommen sorgløshed , og blev kastet ud i beslutninger, som jeg ikke havde forestillet mig jeg skulle tage stilling til før om mange år. Jeg var/er ikke klar til at miste en forældre....der er så meget jeg gerne vil dele med ham og opleve med ham endnu. Så meget vi mangler at tale om og så meget han kunne lære mig endnu. Puha det har og er frygtelig at være i.
I må endelig husk at få tingene gjort i tide. Lad være med at udskyde og nyd jeres forældre mens de stadig er i jeres liv. Min far døde pludselig og meget uventet. Vi ved det vil ske engang, og bliver man nogensinde parat til det...
Nyd livet, mens det stadig er
Tak for jeres råd 
Godt du havde en god dag, trods de triste omstændigheder!
Min far døde før jeg fik børn, og som du selv siger, så er der bare nogen ting, man gerne ville have delt med dem.
Selvom min far døde i 2005, og ungerne aldrig har mødt ham, så fortæller jeg dem om ham osv. Så de på den måde alligevel lære ham at kende.
Jeg "snakker" også med ham, eller sender ham en kærlig tanke, når der sker noget nyt i mit liv, hva endten det er godt eller skidt.
Og selvom min mor har fået en ny kæreste, så gar han stadig været en del af vores samtaler osv omkring middagsbordet. Nu er min mors kæreste gennem næsten 9 år, lige død, og ungerne har jo set ham som en bedsteforældre, og savner ham, og snakker om ham. Og det hjælper rigtig meget.
Så mit bedste råd må være, vær ked af det, men husk de gode minder, snak om ham og fortæl om ham. Klichen med at det blir nemmer ned tiden, er virklig for de fleste rigtig! Men det tager tid
Vh Stine