Legetøj 6+ mnd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
8 svar
7 synes godt om
9. november 2022

Mrs.

Hej! 
vi bliver spurgt igen og igen hvad vores lille ønsker sig i julegave. Vi har sagt alle de praktiske ting vi ønsker os samt tøj i større størrelser, da hun jo egentlig har alt. Men kan godt fornemme at det er legetøj der skal på bordet. 
vi har meget bobles vi bruger(og mangler ikke mere da stuen er fyldt efterhånden) og hun har en masse små aktivitetsbolde mm. Til at øve sin finmotorik samt forskellige former at tygge i 

Så vil høre, erfaring med legetøj jeres små har haft fra 6 mnd de har haft stor glæde af længe frem? Gerne noget der “vokser med barnet”. 
pft

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2022

Mor20182021

Profilbillede for Mor20182021

En “putte kasse”. Bøger med føle ting eller lyde. Klodser. Boldbassin. Badelegetøj. Sansegynge.

Anmeld Citér

9. november 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

God ide at kigge lidt fremad med legetøjet. 

Hvad med puslespil (altså de der med træfigurer, der skal ned i et bestemt hul), Rubens barn dukke, kuglebane, putte i hul kasse. 

Anmeld Citér

9. november 2022

Mrs.

Aalborgtøsen skriver:

God ide at kigge lidt fremad med legetøjet. 

Hvad med puslespil (altså de der med træfigurer, der skal ned i et bestemt hul), Rubens barn dukke, kuglebane, putte i hul kasse. 

Tak for gode forslag begge to  

prøver også at tænke lidt frem, men hun har også fødselsdag i maj  så det er med at passe på inden hele hjemmet bliver en stor legestue

Anmeld Citér

9. november 2022

Haooy_3

Profilbillede for Haooy_3

Hvad med legetøj til badet? Eller turer I svømmehal? 

Og ellers baby tusser til når hun fylder 1 år. Bare Google baby tusser. Vi har haft mærket carioca. 

Pæn opbevaring til legetøj, som både kan være i stue og værelse til den tid. 

Anmeld Citér

9. november 2022

Mrs.

Haooy_3 skriver:

Hvad med legetøj til badet? Eller turer I svømmehal? 

Og ellers baby tusser til når hun fylder 1 år. Bare Google baby tusser. Vi har haft mærket carioca. 

Pæn opbevaring til legetøj, som både kan være i stue og værelse til den tid. 

Det har hun.. og vi har fået et årskort til babysvømning 

de tusser der ser da MEGA smarte ud til gengæld!

Anmeld Citér

9. november 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Gåvogn og løbecykel

Anmeld Citér

9. november 2022

B&J

Mrs. skriver:

Hej! 
vi bliver spurgt igen og igen hvad vores lille ønsker sig i julegave. Vi har sagt alle de praktiske ting vi ønsker os samt tøj i større størrelser, da hun jo egentlig har alt. Men kan godt fornemme at det er legetøj der skal på bordet. 
vi har meget bobles vi bruger(og mangler ikke mere da stuen er fyldt efterhånden) og hun har en masse små aktivitetsbolde mm. Til at øve sin finmotorik samt forskellige former at tygge i 

Så vil høre, erfaring med legetøj jeres små har haft fra 6 mnd de har haft stor glæde af længe frem? Gerne noget der “vokser med barnet”. 
pft

Det er dog ikke nåede hun kan bruge lige nu men nu ved jeg min søster giver vores tøsepige på 8mdr et smykkeskrin med navn og det hele. Hold op da jeg spurgte om hun måtte give det selv om hun ikke får glæde af den lige nu er jeg 100% på det får hun.

Anmeld Citér

10. november 2022

Mrs.

B&J skriver:

Det er dog ikke nåede hun kan bruge lige nu men nu ved jeg min søster giver vores tøsepige på 8mdr et smykkeskrin med navn og det hele. Hold op da jeg spurgte om hun måtte give det selv om hun ikke får glæde af den lige nu er jeg 100% på det får hun.

Graverede gaver og smykker fik hun i navngivning  men ja det er så skønne gaver! Selvom de ikke kan bruge dem endnu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.