Hjælp syg baby på 9½ mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

stine_olesen

Min dreng på 9½ mdr har hostet 1 uge nu var hos lægen i torsdags han sagde de ikke sad i lungerne, heldigvis og det bare var en slem forkølelse, så i går fredag ville han bare selt ikke sove efter og have brugt 4 dage forinden på at sove meget, hvilket jeg også havde fortalt lægen at han havde sovet meget i forhold til hvad han plejer, og i går aftes havde han så 38,5 i feber.

Ringede til vagt lægen for at høre om jeg måtte give en børne panodil til at nedsætte feberen til han skulle sove måtte jeg godt.'

Nu her til morgen var vi bestemt ikke frisk hoster stadig, snottet så han får blodnæse og generelt bare utilfreds og træt og vil ikke rigtig spise så meget enda.

Det store spørgsmål skal jeg se weekenden an eller tage ham med til vagtlægen??? Er det bare en slem forkølelse

Hilsen Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

TbCp

Jeg ville se weekenden an. Altså får han det rigtig slemt kan du jo prøve at ringe til vagtlægen igen.
Men når han er tjekket af lægen og han ikke kunne høre noget på lungerne så er det nok bare en forkølelse.
Det er jo lige store-forkølelse-tid nu.
God bedring med ham

Anmeld

31. oktober 2009

malou

Når min søn begynder at snøfte det mindste får han en uld body på.... - det har indtil videre taget alle forkølelserne i opløbet

knus malou

Anmeld

31. oktober 2009

stine_olesen

Lucas har altid uld på, har været meget heldig men den her kunne vi åbentbart ikke komme uden om

Men tak for hjælpen

Anmeld

31. oktober 2009

Betina88

Det var da en slem forkølelese han ha' fået sig .. Jeg håber han bli'r frisk efter weekenden ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.