Opgive drømmen om barn nummer 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.053 visninger
3 svar
2 synes godt om
8. november 2022

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Er der nogle af Jer som har været nødt at opgive drømmen om barn nummer 2? Jeg ved der kan være mange forskellige årsager... men jeg vil gerne høre god råd i forhold til bearbejdelse af den sorg det kan være... hvordan er I kommet videre, hvordan har I sluppet tanken og hvad har I kunne komme videre?

Jeg er selv opgivet i fertilitetsbehandling og fået afvide jeg ikke vil kunne få flere børn, da mine æg er for få og dem der er fungerer ikke længere.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2022

Mrs.

Vi fik afvide vi ikke kunne blive naturligt gravide og måske heller ikke med hjælp, da jeg har PCOS og min mand har stærkt nedsat sædkvalitet (i en prøve fandt de >10 sædceller resten af prøverne 0)

Vi afklarede os med det ved simpelthen at ligge planer sammen for fremtiden når min store fra tidligere forhold var flyttet hjemmefra, og huskede på vi har min store og det skal man være lykkelig for, ikke alle er så heldige bare at få 1 barn! 
Det tog tid at acceptere men det kom! 

jeg blev så da vi var afklaret omkring det gravid naturligt og vi har nu en lille datter  

vores læge sagde, at lægevidenskaben kan meget, men nogengange kan modernatur mere. Ingen svar i lægevidenskaben er definitive heller ikke om fertilitet altid. 

Nyd det barn du har, og pris dig lykkelig for du om ikke andet er så heldig at du har fået et

Anmeld Citér

8. november 2022

Kastanje

Mette Larsen skriver:

Er der nogle af Jer som har været nødt at opgive drømmen om barn nummer 2? Jeg ved der kan være mange forskellige årsager... men jeg vil gerne høre god råd i forhold til bearbejdelse af den sorg det kan være... hvordan er I kommet videre, hvordan har I sluppet tanken og hvad har I kunne komme videre?

Jeg er selv opgivet i fertilitetsbehandling og fået afvide jeg ikke vil kunne få flere børn, da mine æg er for få og dem der er fungerer ikke længere.

Ægdonation?

Anmeld Citér

8. november 2022

esioul

Mette Larsen skriver:

Har du overvejet donoræg? ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.