Forsvinder kvalme med det samme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.907 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. november 2022

Anonym trådstarter

Hej med jer. 

Jeg er gravid, men desværre viste scanningen i starten af ugen, at fosteret højst sandsyndligt er gået til grunde. Det skal bekræftes med en scanning tirsdag. 

Jeg døjer dog med helt ekstremt meget kvalme og kan slet ikke holde mad i mig uden at kaste op. Hvis alt er som forventet skal jeg tage pillerne onsdag. Er der nogen der har erfaring med hvor længe der går før kvalmen forsvinder? Jeg har meget svært ved at være i det - især nu hvor det nok er til ingen verdens nytte ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Hej med jer. 

Jeg er gravid, men desværre viste scanningen i starten af ugen, at fosteret højst sandsyndligt er gået til grunde. Det skal bekræftes med en scanning tirsdag. 

Jeg døjer dog med helt ekstremt meget kvalme og kan slet ikke holde mad i mig uden at kaste op. Hvis alt er som forventet skal jeg tage pillerne onsdag. Er der nogen der har erfaring med hvor længe der går før kvalmen forsvinder? Jeg har meget svært ved at være i det - især nu hvor det nok er til ingen verdens nytte ��

Da jeg fik foretaget min abort for et par år siden. Der forsvandt kvalmen efter en uges tid. 
men det er jo individuelt fra kvinde til kvinde ligesom så meget andet er når det kommer til graviditeter og aborter  

Anmeld Citér

6. november 2022

fehår

Skal du have medicinsk abort? 

Hvor langt skulle du være henne?

Anmeld Citér

6. november 2022

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Skal du have medicinsk abort? 

Hvor langt skulle du være henne?

Ja en medicinsk abort  7+3 i dag

Anmeld Citér

6. november 2022

fehår

Anonym skriver:

Ja en medicinsk abort  7+3 i dag

Processen ville nok gå hurtigere, hvis du fik en kirurgisk abort. Medicinsk abort kan godt trække lidt ud, desværre.

Og stort kram

Anmeld Citér

6. november 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Jeg tænker at det er når dit HCG er ude og det er jo lidt forskelligt hvor længe der går. Er ked af dit tab

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.