Gravid på spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
14 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. november 2022

Anonym trådstarter

Hvor mange herinde er mon blevet gravid på hormonspiral? 

jeg går og “frygter” lidt at jeg kan være blevet gravid. Jeg får ikke menstruation så har ikk nogen indikation på det område. Men er begyndt at få underlige spisevaner og lyst til ting jeg ellers aldrig har kunne lide. (Kl 1 i nat rendte jeg f.eks i netto efter danskvand med brus og flødeboller ) jeg er begyndt at bule pænt meget ud på midten, som kæresten så pænt siger og har haft brystspændinger i et par uger. 

men bliver jo ved at sige til mig selv at selvfølgelig er jeg ikk gravid når jeg har spiral. Men jeg tør sq heller ikk rigtig teste må jeg indrømme. For er bange for den beslutning der evt skal tages hvis det skulle vise sig at den var god nok.

Så er nysgerrig hvor mange det er sket for mon. Blev gravid 3 gange på p-piller og fik derfor spiral. Gr det min risikoen større? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2022

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Anonym skriver:

Hvor mange herinde er mon blevet gravid på hormonspiral? 

jeg går og “frygter” lidt at jeg kan være blevet gravid. Jeg får ikke menstruation så har ikk nogen indikation på det område. Men er begyndt at få underlige spisevaner og lyst til ting jeg ellers aldrig har kunne lide. (Kl 1 i nat rendte jeg f.eks i netto efter danskvand med brus og flødeboller ) jeg er begyndt at bule pænt meget ud på midten, som kæresten så pænt siger og har haft brystspændinger i et par uger. 

men bliver jo ved at sige til mig selv at selvfølgelig er jeg ikk gravid når jeg har spiral. Men jeg tør sq heller ikk rigtig teste må jeg indrømme. For er bange for den beslutning der evt skal tages hvis det skulle vise sig at den var god nok.

Så er nysgerrig hvor mange det er sket for mon. Blev gravid 3 gange på p-piller og fik derfor spiral. Gr det min risikoen større? 

Tag en test og spar dig selv for unødige spekulationer

Anmeld Citér

3. november 2022

Anonym

Enig, tag en test og spar dig selv for besværet og overtænkningen

Anmeld Citér

3. november 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Enig med ovenstående. Det der bliver man da bimmelim af

Anmeld Citér

3. november 2022

fehår

Tag en test. Er du gravid, er der øget risiko for graviditet uden for livmoderen eller spontan abort. Ønsker du at beholde, skal du derfor have fjernet spiralen, og tjekket, at graviditeten sidder i livmoderen.

Anmeld Citér

3. november 2022

Anonym

Ja tag en test som de andre siger. I øvrigt, hvis du er begyndt at bule ud, så risikerer du jo at være så langt henne at du ikke har et valg at træffe, så lad være at udskyde det længere. De fleste begynder jo først at bule ud omkring 12. Uge, hvis altså det er pga graviditet og ikke de nye spisevaner.

Anmeld Citér

3. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja tag en test som de andre siger. I øvrigt, hvis du er begyndt at bule ud, så risikerer du jo at være så langt henne at du ikke har et valg at træffe, så lad være at udskyde det længere. De fleste begynder jo først at bule ud omkring 12. Uge, hvis altså det er pga graviditet og ikke de nye spisevaner.

Jeg er bare så bange for testen.

jeg tester i morgen. 
sidst bulede jeg ud da jeg var 6 uger henne. Lignede en i 20. Uge dengang.

Anmeld Citér

4. november 2022

Tollose

Har du tjekket at spiralen stadig sidder der ? 
De kan jo smutte ud sådan nogen, har jeg hørt  

Anmeld Citér

4. november 2022

Anonym trådstarter

Tollose skriver:

Har du tjekket at spiralen stadig sidder der ? 
De kan jo smutte ud sådan nogen, har jeg hørt  

Ja den sidder der stadig

Anmeld Citér

4. november 2022

Anonym

Ja du kan være gravid - intet er sikkert 

Er selv blevet gravid som steriliseret. 

Tag en test , og tag den derfra.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.