Nervøsitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
2 svar
1 synes godt om
3. november 2022

Anonym trådstarter

Er det normalt med tankemylder? Fx om det er det rigtige at beholde baby? Hvad hvis man ikke egner sig? Bliver man en god mor? Og nu som situationen ser ud i Europa, er det så en god ide at sætte et barn til verdenen?

Hilsen den fortvivlede

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2022

Ano1991

Det er mega normalt og et tegn på at du ikke "bare" sætter børn til verdenen uden at tænke over det jeg har de samme tanker som dig indimellem, og det hele kan skifte fra det ene til det andet på et øjeblik. Jeg kan tænke "vores forhold bliver aldrig det samme igen" og sekundet efter tænke "men det bliver jo fantastisk" hormoner spiller non også lidt ind hehe. Men det er normalt, en graviditet sætter jo en masse tanker igang fordi hele ens liv bliver vendt op og ned på alle mulige punkter, og hjernen skal indstille sig. Det tyder blot på at du er reflekteret, som jeg ser som en god ting håber du har nogen tæt på dig du kan tale om dine tanker med, og ellers så tag en snak med din jordemoder - de har hørt disse ting utallige gange før, og kan nok give gode råd

Anmeld Citér

4. november 2022

Anonym trådstarter

Ano1991 skriver:

Det er mega normalt og et tegn på at du ikke "bare" sætter børn til verdenen uden at tænke over det jeg har de samme tanker som dig indimellem, og det hele kan skifte fra det ene til det andet på et øjeblik. Jeg kan tænke "vores forhold bliver aldrig det samme igen" og sekundet efter tænke "men det bliver jo fantastisk" hormoner spiller non også lidt ind hehe. Men det er normalt, en graviditet sætter jo en masse tanker igang fordi hele ens liv bliver vendt op og ned på alle mulige punkter, og hjernen skal indstille sig. Det tyder blot på at du er reflekteret, som jeg ser som en god ting håber du har nogen tæt på dig du kan tale om dine tanker med, og ellers så tag en snak med din jordemoder - de har hørt disse ting utallige gange før, og kan nok give gode råd

Tusind tak for svar.. er så glad for at jeg ikk er alene om det.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.