Stemme - corona

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2022

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg er ramt af corona herhjemme. Er der nogen der ved hvad man gør i forhold til at stemme? 
tænker jo det er ret uansvarligt at gå ud blandt mennesker med næsten 40 i feber og corona.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

Sidste år da der var regions - og kommune valg, der kunne man møde op udenfor med maske. Også kunne man enten ringe ind og en ville komme ud med stemmesedlen.

Jeg ved ikke om det også er sådan i år. 

Prøv evt. at ringe til borgerservice i den kommune I skal stemme i, og hør om der er nogle muligheder.

Anmeld Citér

1. november 2022

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Sidste år da der var regions - og kommune valg, der kunne man møde op udenfor med maske. Også kunne man enten ringe ind og en ville komme ud med stemmesedlen.

Jeg ved ikke om det også er sådan i år. 

Prøv evt. at ringe til borgerservice i den kommune I skal stemme i, og hør om der er nogle muligheder.

Det kunne være en mulighed for kæresten. Dog ikk for mig da vi ikk bor sammen. Jeg bor i en anden kommune, men befinder mig hos kæresten. Og offentlig transport med corona er ihverfald no go

Anmeld Citér

1. november 2022

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Ved det valgsted hvor jeg var i morges hang der en seddel hvor der stod at man kunne stemme fra bilen hvis man fx var syg eller dårlig gående ol. 

Anmeld Citér

1. november 2022

fehår

Mulllesmor skriver:

Ved det valgsted hvor jeg var i morges hang der en seddel hvor der stod at man kunne stemme fra bilen hvis man fx var syg eller dårlig gående ol. 

Også ved mit valgsted.

Anmeld Citér

1. november 2022

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

Problemet er bare at jeg ikke er i min egen kommune og har ikke bil

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.