Træt af min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
4 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2022

Anonym trådstarter

Det er sådan at jeg virkelig er begyndt med at være træt af min mand, jeg var indlagt i en dag for 2 dage siden grundet alt for højt infektionstal jeg har en alvorlig lungebetændelse.. jeg har ingen familie som kan hjælpe og jeg har en pige på 3år. Som jeg står med derhjemme og jeg skal lave mad til imens min mand bare sidder på sin fladerøv undskyld sproget.. og dovner den af�� og oveni brokker han sig og siger jeg ikke fortjener at blive rask, selvom han efter mig med alt selv��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2022

Anonym

Ja det kan jeg da godt forstå! Hvad jeg ikke kan forstå er, hvorfor du gider leve med ham? Han lyder usympatisk og led. Tænk sig ikke at ønske sin kone rask!

jeg synes du skal overveje hvad du har af muligheder med er liv alene uden ham

Anmeld Citér

30. oktober 2022

Kastanje

Profilbillede for Kastanje

Et er en doven mand… men at han ikke ønsker at du skal blive rask…?

wtf?  Hvad var konteksten for den sætning

Anmeld Citér

30. oktober 2022

Mor11

Profilbillede for Mor11

Øhm.. Hvad giver han dig overhovedet af glæde og positivitet i dit liv?

hvad laver du dog med en mand der bekymrer sig så lidt om dig, at han ikke ønsker dig rask? Det er virkelig virkelig langt ude. Altså, han ønsker dig direkte ondt.. wtf. Hvorfor er i sammen med hinanden.

Anmeld Citér

30. oktober 2022

Anonym

Måske du skal begynde at overveje om det er et ægteskab du skal blive i, både for din skyld og for dig barns skyld. Det lyder ikke som et særligt sundt forhold i har, pas på dig selv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.