Brunt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
6 svar
3 synes godt om
30. oktober 2022

Ritto1991

Hejsa folkens. Jeg har det meste af dagen haft noget brunt på mit papir når jeg tørre mig. Ingen smerter eller noget. 

skal jeg være bekymret ?  Er 6+1 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Det kan være svært at svare på. For mit eget vedkommende har det aldrig været et positivt tegn at bløde i en graviditet. Har flere tab i bagagen. Til gengæld ved jeg også at mange oplever at bløde i graviditeten uden de er ved at miste. Kun tiden kan give dig svaret. Men så længe det ikke er frisk blod og du ikke har murren, så tror jeg godt du kan have lidt ro i sindet. Jeg ønsker dig det bedste 

Anmeld Citér

30. oktober 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Det har desværre heller ikke været et godt tegn hos mig, men havde dog også murren/ubehag da det brune udflåd startede. Herefter blødning og smerter. 

Krydser for at det er uden betydning hos dig

Anmeld Citér

30. oktober 2022

MR1991

Jeg har oplevet gode og dårlige blødninger. Ved min søn havde jeg lidt. Anden gang jeg var gravid endt det i en spontan abort. Her var det mere pletblødning. Denne gang havde jeg lyse blødninger, og meget brunt blod. Alt er endt godt, jeg har termin om 2 uger. Men få det tjekket

Anmeld Citér

30. oktober 2022

Ritto1991

MR1991 skriver:

Jeg har oplevet gode og dårlige blødninger. Ved min søn havde jeg lidt. Anden gang jeg var gravid endt det i en spontan abort. Her var det mere pletblødning. Denne gang havde jeg lyse blødninger, og meget brunt blod. Alt er endt godt, jeg har termin om 2 uger. Men få det tjekket

Tillykke. 
Det er lidt det samme jeg har. 

Jeg kontakter lægen imorgen så må vi se hvad de kan gøre for mig 

Anmeld Citér

31. oktober 2022

MR1991

Ritto1991 skriver:

Tillykke. 
Det er lidt det samme jeg har. 

Jeg kontakter lægen imorgen så må vi se hvad de kan gøre for mig 

Har du hørt mere?

Anmeld Citér

1. november 2022

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har blødt lidt i starten af alle mine graviditeter, indtil ca 10. uge. Både de graviditeter der endte med mine børn og dem hvor jeg aborterede. Så det behøver ikke at betyde noget. Hvis du er meget nervøs kan du måske lokke lægen til at tage et par blodprøver på dig og på den måde se om hcg stiger som det skal. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.