Mariadle skriver:
Hej alle
Sikke mange bekymringer som ny forælder.
Vi har en pige der i dag er 2 måneder gammel. Vi har haft besøg af SP og vores datter er gået fra at veje 3750 g og være 52 cm til at veje 5000 g og være 61 cm.
Jeg fuldammer og hun har i løbet af de 2 de måneder været plaget af trøske og jeg har fået menstruation som påvirker smagen på mælken. I dag fortæller SP os så, at hun er knækket en kurve. Hun har tidligere også lagt lidt lavt ift. vægtøgning.
Grundet hendes trivsel er SP ikke bekymret og laver opfølgning om en måned.
Er der andre der har oplevet noget lignende og vil dele deres erfaring?
Mvh hønemoren 
KÆMPE kram herfra..
nej han knækkede ikke en kurve og min SP var ikke støttende men skabte bare endnu mere panik i mig og min mand om at drengen var ved at dø af sult imellem vores hænder..
så fantastisk at hun netop fortæller Jer at jeres datter har det godt..
det er meget nemt at falde en kurve når hun som du skriver har lidt af trøske og mælken smager anderledes...
Jeg vil sige som min nuvæende Sp ville sige til mig: "kig på barnet, er hun glad og smiler til dig? spiser hun roligt når du ammer?, er hun ellers i udvikling og viser nysgerrighed i sine omgivelser?" hvis ja så ro på...
mad og amning fylder vanvittig meget det første stykke tid og man bliver hurtigt bekymret..
men er SP ikke bekymret så træk vejret dybt og stol på at hun ved hvad hun taler om <3
Anmeld
Citér