Symptomer forsvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. oktober 2022

Anonym trådstarter

Hej med jer, 

Jeg er 6+1 og har indtil i går døjet rigtig meget med kvalme og opkast. I går forsvinder det dog bare ud af det blå. Jeg synes selvfølgelig det er rart, at jeg kan fungerer igen, men jeg kan ikke undgå at blive en lille smule nervøs. 

I forbindelse med min MA i januar forsvandt mine symptomer også fra den ene dag til den anden, og det passede med, hvornår hjertet var stoppet med at slå. 

Er der har gode erfaringer med symptomer der pludselig stopper?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Hej med jer, 

Jeg er 6+1 og har indtil i går døjet rigtig meget med kvalme og opkast. I går forsvinder det dog bare ud af det blå. Jeg synes selvfølgelig det er rart, at jeg kan fungerer igen, men jeg kan ikke undgå at blive en lille smule nervøs. 

I forbindelse med min MA i januar forsvandt mine symptomer også fra den ene dag til den anden, og det passede med, hvornår hjertet var stoppet med at slå. 

Er der har gode erfaringer med symptomer der pludselig stopper?

Symptomer kan komme og gå hele graviditeten og har ingen sammenhæng med evt abort 

Anmeld Citér

28. oktober 2022

Anonym

Jeg har oplevet at mine symptomer forsvandt fra den ene dag til den anden og det var desværre en abort der var igang, jeg har oplevet det to gange. 

Jeg har også oplevet at symptomerne er kommet og gået, og den graviditet hang ved. 

Det kan gå begge veje vil jeg sige

Anmeld Citér

28. oktober 2022

BlobBob

Du kan ikke regne med at det betyder noget, men ved din læge om et par blodprøver for at få ro. Min læge er i hvert fald sød til at tjekke fordi jeg også har oplevet tab. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.