rugbrød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2008

Helle30

Min sp har sagt, at det er noget med kernerne og fordøjelsen, men at det ikke skulle betyde noget, efter de er fyldt et år.
Jeg køber som regel bare det, der hedder "mørkt rugbrød", men indimellem er der jo nærmest polsk uge i rugbrødsafd. og så får Sofie altså et par dage med kerner.

Helle - med fødselsdagsstres8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2008

Rasmine

Har I prøvet det der gulerods rugbrød?
Det er altså super, blødt og lækkert, og ikke tørt som bondebørgen.

Anmeld

16. april 2008

Anja

Vi har altid brugt alm mørkt rugbrød til Elias. Nogle gange, hvis vi er løbet tør eller det er blevet for gammel får han bare noget af vores rugbrød. Vi spiser altid bagerrugbrød. Når Elias har fået vores, så spiser han faktisk mere end, når det er det alm rugbrød. Tror ikke det varer længe, førend vi dropper at købe noget speciet til ham. Vores sp siger at de gerne må få alle slags brød fra de er 1 år. Nu er han snart 10 mdr og har jo spist rugbrød meget længe, så mon ikke det går at droppe baby-rugbrødet ....

Anmeld

16. april 2008

bette

hej piger tak for alle jeres gode svar:)
jeg vil prøve at tilbyde ham lidt andet rugbrød... holder måske lidt igen med det rugbrød med mega mange kerner i..
måske det er der kartoffelrugbrød eller gullerod..
:P

Anmeld

16. april 2008

Lise

Lise skriver:

...og her bøvler vi med at få unge til at æde bondebrød :S

Mørkt rugbrød (uden kerner) får han galt i halsen...

Nåja...så proppede farmand kernerugbrødshappere med leverstohej i munden på lille Simon der end ikke kan spise ris med sovs uden at være ved at kvæles, og så tyggede ungen løs og gabte for at få mere. Han havde faktisk lige spist (vi fik lidt sent rugbrødsaftensmad lige inden Simon skulle i seng, så han fik mos inden), men kiggede meget misundeligt på vores tørre rugbrødsmadder...og ja, så kværnede han bare den ene voksenrugbrødshap efter den anden. Så det kan han altså godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.