Ulykkelig under bilkørsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2022

fehår

Baby #3, som græder ulykkeligt under bilkørsel. Jeg burde være vant til det, men ak, morhjertet gør ondt.

Jeg føler, vi har prøvet alt, men kom alligevel med gode råd og tips - måske er der noget, vi ikke har prøvet endnu!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2022

Anonym

Sådan har begge mine været  det er SÅ hårdt

denne gang har jeg sat en iPad, så lillepigen kan se film, hun ser: “songs for littles” på YouTube. Og det har virkelig hjulpet meget! Jeg tænkte at det bedre hun er med i bilen og ikke græder men ser film vi specifikt vælger end at hun græder hele vejen. 

Anmeld Citér

23. oktober 2022

Mrs.

Min datter hader også at køre i bil. Så planlægger altid at køre så det passer med hun er træt og mæt, så hun kan sove undervejs. Eller hvis det er en kort tur ud og handle, at det er når hun er helt frisk og glad så kan hun godt holde 10 min køre tur ud. 
har købt denne Autostol som er høj nok til hun kan sidde og kigge ud af vinduet en smule, og det har hjulpet meget ifht vores gamle!

- og vågner hun og er ked af det holder jeg ind til siden og sidder med hende til hun har fundet ro. Vil ikke have hun sidder og græder

Anmeld Citér

23. oktober 2022

fehår

Anonym skriver:

Sådan har begge mine været  det er SÅ hårdt

denne gang har jeg sat en iPad, så lillepigen kan se film, hun ser: “songs for littles” på YouTube. Og det har virkelig hjulpet meget! Jeg tænkte at det bedre hun er med i bilen og ikke græder men ser film vi specifikt vælger end at hun græder hele vejen. 

Vi har ikke prøvet tv før med hende her, kun med de to andre - det er et forsøg værd

Anmeld Citér

23. oktober 2022

fehår

Mrs. skriver:

Min datter hader også at køre i bil. Så planlægger altid at køre så det passer med hun er træt og mæt, så hun kan sove undervejs. Eller hvis det er en kort tur ud og handle, at det er når hun er helt frisk og glad så kan hun godt holde 10 min køre tur ud. 
har købt denne Autostol som er høj nok til hun kan sidde og kigge ud af vinduet en smule, og det har hjulpet meget ifht vores gamle!

- og vågner hun og er ked af det holder jeg ind til siden og sidder med hende til hun har fundet ro. Vil ikke have hun sidder og græder

Det hjælper desværre ikke, at hun er træt, for hun skriger og skriger og holder sig vågen. Mæt, sulten, det gør heller ingen forskel. Frisk og glad, så skriger hun også. Det er hæsligt, især fordi hun ellers er sådan en glad pige. Hvis jeg tager hende op, bliver hun endnu mere ulykkelig, når hun kommer ned i stolen igen

Vi har ikke umiddelbart råd til en ny autostol, men jeg undersøger det alligevel. Tak for ideen!

Anmeld Citér

24. oktober 2022

Mrs.

fehår skriver:

Det hjælper desværre ikke, at hun er træt, for hun skriger og skriger og holder sig vågen. Mæt, sulten, det gør heller ingen forskel. Frisk og glad, så skriger hun også. Det er hæsligt, især fordi hun ellers er sådan en glad pige. Hvis jeg tager hende op, bliver hun endnu mere ulykkelig, når hun kommer ned i stolen igen

Vi har ikke umiddelbart råd til en ny autostol, men jeg undersøger det alligevel. Tak for ideen!

Åh de små pus  håber du finder noget der gør hende knap så ulykkelig i bilen

Anmeld Citér

24. oktober 2022

Anonym

Åhh mindes at min datter skreg på en køretur på ca 20 km - jeg endte med at synge sangen om ABC yoghurt (en reklame sang) HELE vejen og det virkede (ved flere lejligheder)- men nøj det var en lang køretur.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.