Spilledåse/sovemusik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2022

Anonym trådstarter

Jeg går og overvejer at købe en musikanordning til når baby kommer, til brug ved putning.

Men jeg er lidt i tvivl om det overhovedet er godt, om det reelt er en hjælp for baby eller endnu en unødvendig ting at bruge penge på?

Hvad siger jeres erfaringer og er der evt. En I kan anbefale?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg går og overvejer at købe en musikanordning til når baby kommer, til brug ved putning.

Men jeg er lidt i tvivl om det overhovedet er godt, om det reelt er en hjælp for baby eller endnu en unødvendig ting at bruge penge på?

Det er vidst meget afhængig af baby. Jeg ville nok vente med at købe noget til den var født og man ligesom ved hvad dens behov er.

kan jo være du får en baby der sover nemmest i helt stilhed. Kan også være du får en hvor musik vil hjælpe. 

min søn var f.eks ikke til alt det der musik halløj. Eneste musik han gad som også fik ham til at slappe af og stoppe med at græde (kolik barn) vat puff den magiske drage og den fandt jeg bare på youtube 

Anmeld Citér

23. oktober 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Min søn elsker at sove til musik.

Han sover med musik om dagen til lur men om natten sover han uden.

Det har hjulpet mig meget, da han var urolig til tider hos gæster eller ude. Når vi feks har gæster er den super god så kan han ikke høre larmen ved siden af og står ikke op af det.

jeg går bare på youtube og skriver: baby sleep music

Anmeld Citér

23. oktober 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Vi havde meget glæde af et dyr hvor man kunne trække i halen og samspillede den en melodi ved puslebordet og vuggen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.