Hej.
Jeg ved ikk om det kan bruges til en på 11år, men min søster har siden ung, min mand og jeg brugt en deo der hedder Perspirex.
Den er vanvittig effektiv, man går i bad og bruger den 1 gang om ugen. Og kan købes i Normal til 68kr tror jeg.
Jeg bruger den i blå(tror det er den kraftigste), men den kan fåes i en mildere form måske nu når din datter er 11 år
.
Også ved jeg at nogle måske kigger på indholdsfortegnelsen mht parabener og andre stoffer, men jeg har aldrig kigget og der er ikke sket mig noget i mange år jeg har brugt den. Tilgengæld skal man være forsigtig hvis man har barberet sig, så skal man vente og hvis der forekommer kløe og irritation så stop med at bruge den og måske bruge den 1 gang hver 10 dag.
Min mand er en stor mand og han arbejder pt 14 timers vagter. Altså han dufter af sig selv normal duft, ikke svedlugt og lidt halv klamt som han plejer efter så mange timers hårdt fysisk arbejde. Det er så vildt….
Du kan prøve at læse lidt om det her mht. indholdfortegnelsen: https://pudderdaaserne.dk/2015/10/09/politiken-jp-og-taenk-tester-armhulekemi/
Giv en tilbagemelding!
Anmeld
Citér