Lugter af sved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2022

Anonym trådstarter

Jeg har en datter på 11 år. 
Hvis hun ikke vasker sig og bruger Deo så lugter hun meget hurtigt og kraftigt af sved. 
Jeg Beder hende om at vaske sig hver dag samt tage Deo på. 
Når hun er hjemme og overnatter hos hendes farmor og farfar vasker hun sig ikke og det kan lugtes  

Jeg undrer mig over om hun dog ikke selv kan lugte at hun lugter af sved  

Det er ikke rart at være i nærheden af desværre. Ja, jeg er hendes mor og elsker hende selvfølgelig, men svedlugt har jeg det stramt med  

Hvad med jeres børn i den alder?? Er de heller ikke bevidste om at de lugter af sved??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2022

Anonym

Jeg har en datter på 11 år. 
Hvis hun ikke vasker sig og bruger Deo så lugter hun meget hurtigt og kraftigt af sved. 
Jeg Beder hende om at vaske sig hver dag samt tage Deo på. 
Når hun er hjemme og overnatter hos hendes farmor og farfar vasker hun sig ikke og det kan lugtes  

Jeg undrer mig over om hun dog ikke selv kan lugte at hun lugter af sved  

Det er ikke rart at være i nærheden af desværre. Ja, jeg er hendes mor og elsker hende selvfølgelig, men svedlugt har jeg det stramt med  

Hvad med jeres børn i den alder?? Er de heller ikke bevidste om at de lugter af sved??

Min søn lugter også .. selv med brug af neutral deo. Det hjælper virkelig meget at bruge safety five i stedet for. Det holder svedlugt væk i 4-5 dage ca. 

Det virker..!   Selv uden bad

Anmeld Citér

21. oktober 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min søn lugter også .. selv med brug af neutral deo. Det hjælper virkelig meget at bruge safety five i stedet for. Det holder svedlugt væk i 4-5 dage ca. 

Hvor kan man købe det? Matas? Apoteket??

Anmeld Citér

21. oktober 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Hej.

Jeg ved ikk om det kan bruges til en på 11år, men min søster har siden ung, min mand og jeg brugt en deo der hedder Perspirex.

Den er vanvittig effektiv, man går i bad og bruger den 1 gang om ugen. Og kan købes i Normal til 68kr tror jeg.
Jeg bruger den i blå(tror det er den kraftigste), men den kan fåes i en mildere form måske nu når din datter er 11 år.

Også ved jeg at nogle måske kigger på indholdsfortegnelsen mht parabener og andre stoffer, men jeg har aldrig kigget og der er ikke sket mig noget i mange år jeg har brugt den. Tilgengæld skal man være forsigtig hvis man har barberet sig, så skal man vente og hvis der forekommer kløe og irritation så stop med at bruge den og måske bruge den 1 gang hver 10 dag.

Min mand er en stor mand og han arbejder pt 14 timers vagter. Altså han dufter af sig selv normal duft, ikke svedlugt og lidt halv klamt som han plejer efter så mange timers hårdt fysisk arbejde. Det er så vildt….

Du kan prøve at læse lidt om det her mht. indholdfortegnelsen: https://pudderdaaserne.dk/2015/10/09/politiken-jp-og-taenk-tester-armhulekemi/

Giv en tilbagemelding!  

Anmeld Citér

21. oktober 2022

L1232

Profilbillede for L1232
Anonym skriver:

Har faktisk prøvet den også. Den kan købes i Matas ligesom Persipex, men mp indrømme den var en tand bedre  (for os)!

Anmeld Citér

22. oktober 2022

B&J

Jamen du skal lufte min søns klasse  (6klasse) ej undskyld men wow at ingen forældre bare gør lidt nok mere fordi jeg selv tænker meget over det.

Min søn bruger nivea Roll on den holder hele dagen plus dagen efter hvis han lige glemmer og det plus han var selv med ude og vælge hans duft 

Anmeld Citér

22. oktober 2022

1518

Jeg lugtede meget af sved som præteen, og deodoranter tog desværre ikke det hele. Det blev bedre efter et par år, da der kom helt styr på hormonerne, og som teenager og senere voksen har jeg ikke haft problemer med svedlugt. Lige indtil jeg fik mit første barn. Pludseligt kom svedlugten tilbage, og min normale deodorant kunne ikke tage det. Begyndte i stedet at bruge Eucerin Anti-transpirant roll-on. Selv efter 17-18 timer på arbejde lugter jeg overhovedet ikke af sved. Den er som regel på tilbud hos med24.dk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.