Han er utro overfor mig og hende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.856 visninger
8 svar
15 synes godt om
19. oktober 2022

Anonym trådstarter

Skal jeg fortælle hende den anden at vores “fælles” kæreste har været os utro hele tiden? Jeg fik serveret på meget realistisk vis at han var gået fra hende, men opdager nu efter mange måneder, det er den rene løgn. Endnu en. 
Har aldrig turde konfrontere hende da han maler det op som om hun er komplet farlig og utilregnelig overfor mig. 
Men jeg er nu der, hvor jeg ikke selv magter min nye viden og er bundet til at være sammen med ham af personlige årsager. 
Forsøgt at forlade ham men bliver spundet ind i hans magiske spind igen og igen. Er måske også en smule utryg hvad der kan ske hvis jeg går og hvis jeg konfronterer hende. 
Hvad kunne hun finde på? Hvad kan han? 
Men jeg ville selv vide det hvis jeg var hende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Skal jeg fortælle hende den anden at vores “fælles” kæreste har været os utro hele tiden? Jeg fik serveret på meget realistisk vis at han var gået fra hende, men opdager nu efter mange måneder, det er den rene løgn. Endnu en. 
Har aldrig turde konfrontere hende da han maler det op som om hun er komplet farlig og utilregnelig overfor mig. 
Men jeg er nu der, hvor jeg ikke selv magter min nye viden og er bundet til at være sammen med ham af personlige årsager. 
Forsøgt at forlade ham men bliver spundet ind i hans magiske spind igen og igen. Er måske også en smule utryg hvad der kan ske hvis jeg går og hvis jeg konfronterer hende. 

Normalt er jeg modstander af at fortælle det. Men i det her tilfælde ville jeg sige det uden tvivl. Ville ikke være bange for hverken hende eller ham. 

Anmeld Citér

20. oktober 2022

Baby.mamma

Ja da, du skal snakke med hende.

Anmeld Citér

20. oktober 2022

Soonmom

Din kæreste er kæreste med en anden også ? Så er han vel utro allerede der og så er det vel ligemeget om han knalder andre?

Anmeld Citér

20. oktober 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Det er vel bare noget han finder på at sige om hende, så du ikke tør kontakte hende. 
Jeg havde sagt noget til hende. 

Anmeld Citér

20. oktober 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg må indrømme, at jeg synes, din største og første prioritet må være at forlade ham. Det må da veje tungere end at fortælle hende, at han også er sammen med dig. Jeg kan ikke lade være at få den tanke, at din hensigt med at fortælle hende det er et ønske/håb om, at hun gør det forbi, så du får ham for dig selv. Men han er jo tydeligvis ikke god for dig, så det scenarie virker ikke spor ønskværdigt. 

Det er - måske - meget pænt og moralsk osv. at gå til hende med din afsløring, og det kan/bør du måske også gøre efterfølgende, men red nu lige dig selv først. 

Anmeld Citér

21. oktober 2022

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Måske det mest interessante er, at du graver i at prøve at forstå, hvad det får dig til at lade andre mennesker behandle dig så uværdigt som ham? Jeg ville ikke bruge mange tanker på hende den anden, du har langt mere alvorlige problemer, og må hellere se nærmere på, hvorfor du ikke oplever at du er mere værd end bedrag og ydmygelse. Du alene står på mål for dig - og for at afslutte den dysfunktionelle relation én gang for alle. 

Anmeld Citér

21. oktober 2022

Bløpsmor

Profilbillede for Bløpsmor

Jeg er enig i, at du skal passe på dig selv først og komme ud af det forhold. Så “pyt” med hende den anden i første omgang. 

Det der springer mig mest i øjnene er at du bruger ord som utilregnelig, farlig og “hvad de kunne finde på” hvis du går. Er du bange for dem og for at vælge det der er rigtig for dig? Det kan desværre godt være farligt for kvinder at forlade parforhold og jeg synes du skal få professionel hjælp, hvis du ægte er bange for dem. Hvis jeg læser din tråd rigtigt, så synes jeg, at du skal søge hjælp på et af landets krisecentre. 

Hvis jeg har læst alt for meget ind i det du skriver, og det ikke er der vi er, så beklager jeg. Jeg ønsker dig held og lykke med at komme ud af forholdet

Anmeld Citér

21. oktober 2022

Mrs.

Jeg er udfra hvad du skriver mere bekymret over du skriver du er bundet til ham.. 

du er frit stillet til at gå, vi lever i en fri verden og du fortjener meget bedre end det. 
Pas på dig selv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.